فرمانده سپاه کربلا مازندران در فریدونکنار:

رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است/ دولت‌ها باید آنچنان فعالیت کنند که صدها بار رای بیاورند

بصیر، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع بسیجیان فریدونکناری در نمازخانه سپاه این شهرستان، اظهار کرد: مردم فریدونکنار همانند گذشته همچنان در صف مقدم دفاع از اسلام قرار دارند و از جایگاه بالایی در میان بزرگان برخوردار است.

وی با بیان اینکه فریدونکنار شهر رزمندگان است، خاطرنشان کرد: همکاری مسئولان این شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج تا به امروز خوب بوده است که این نشان از بسیجی بودن این مدیران دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مقابله با تهدیدهای نیمه سخت و امنیتی، مقابله با تهدیدهای نرم غیرنظامی، تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی و عمق‌بخشی داخلی به همراه پشتیبانی از نیروهای سپاه در عملیات نظامی از مهم‌ترین وظایف این نهاد است.

بابایی با اشاره به اینکه مردم پشتیبان سپاه هستند نه دولت، افزود: سپاه متشکل از نیروهای مردمی است و این مسئولان نیز از مردم هستند، بنابراین مهم‌ترین پشتیبان این نهاد مقدس عموم مردم جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: ماموریت سپاه فرماندهی جهاد فرهنگی است و باید تمامی ظرفیت‌ها به این نهاد کمک کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به جهادهای اقتصادی و سیاسی مدنظر رهبری نیز، اظهار کرد: امسال به دلیل تاکید رهبری، محور تمامی فعالیت‌های بسیج جهاد اقتصادی است، زمانی که رهبری مستقیم به یک مجموعه دستور کاری می‌دهند و آنها امتناع می‌کنند باید وارد صحنه شد.

بابایی با بیان اینکه در جنگ شدید اقتصادی به سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: در میان فعالیت تمامی مدیران‌کل، مسئولان ارشد استانی و کشوری، وزرا و معاونان حتی کلمه‌ای از بسیج وجود ندارد اما جهاد اقتصادی را به کمک مردم پرشور می‌کنیم.

وی افزود: فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی به رشد فرهنگ و اخلاق در کشور می‌انجامد و در این میان تبلیغات نیز بسیار مهم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دولت‌ها باید آنچنان فعالیت کنند که صدها بار رای بیاورند، گفت: مردم به دنبال سیاسی‌کاری نیستند، آنها می‌خواهند پیشرفت کنند.

بابایی با بیان اینکه مردم به منویات رهبری گوش فرا می‌دهند نه پنتاگون و اتحادیه اروپا، اظهار کرد: برای نجات مستضعفان در سراسر دنیا وظیفه حرکت داریم و اگر یک بسیجی با مانعی در این خصوص برخورد کند یا آن را بر‌می‌دارد و یا اینکه راه جدیدی ایجاد می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا