علم الهدي: در شبکه های اجتماعی به سم پاشی ها جواب دادم / بی حجابی عامل فساد اقتصادی است

بصیر، آيت الله سيداحمد علم الهدي در خطبه هاي امروز نماز جمعه مشهد:

– بزرگترين كليدواژه امنيت اجتماعي در كشور مقابله با بي حجابي است اما اين مقابله به مفهوم حجاب اجباري نيست.

– مقابله با بي حجابي، مبارزه با كليدواژه فساد اخلاقي، اقتصادي و اجتماعي در جامعه است و به عنوان عاملي كه منشاء همه مفاسد در كشور است بايد براي تحقق امنيت اجتماعي با آن به طور جدي مبارزه شود.

– تلاش نیروی انتظامی كه با كمال قدرت در طرح و برنامه اي قاطع به اين عرصه وارد شده است ارزشمند است.

– نيروي انتظامي مسئول امنيت اجتماعي است و رسالت اين نيرو نيز حفظ امنيت است و در ساختار آن هم معاونت امنيت اجتماعي تعريف شده است.

– وي با اشاره به طرح برخي مباحث در جامعه گفت: اگر تامين امنيت اجتماعي توسط نيروي انتظامي غيرقانوني و خلاف است پس چرا در ساختار آن معاونت امنيت اجتماعي ديده شده است، معاونتي كه امروز در جمع بندي ها به اين رسيده كه براي جمع آوري فساد در كشور و حاكم كردن امنيت اجتماعي بايد با بي حجابي مقابله كند، چون عامل همه اين ها بي حجابي زن هاي بي بندوبار است.

– وقتي زن و دختر جواني با كشف حجاب و انواع آرايش و موي پريشان خود را در اختيار نگاه هاي زهرآلود مردهاي هرزه مي گذارد، فساد اقتصادي توسعه مي يابد و با اين امر انسان هايي كه مي خواهند اين شهوتراني تحريك شده و اين عياشي هاي به ظهور رسيده را عملي كنند، راهي جز آلوده شدن به دزدي ها، اختلاس ها و جنايت هاي اقتصادي ندارند.

– در واقع اين بي حجابي ها و بي بندوباري ها فساد اقتصادي را توليد كرده است ضمن آنكه اخلاق هم از اين ناحيه فاسد مي شود.

– وقتي بنا شد حوزه غريزه جنسي يك جامعه آنقدر بي بندوبارانه گسترش يابد كه هر عنصر بي پروايي در رهگذر اطفاي غريزه جنسي مردهاي هرزه قرار گيرد اين جامعه بستر و مهد فساد مي شود و كليدواژه آن هم در بي حجابي است.

– امروز برخي از اين عناصر شيطان مسلكي كه مي خواهند يك سنگر مبارزاتي ضد فساد اخلاقي و بي حجابي را منكوب كنند در دستگاه هاي اطلاع رساني خود با افترا زدن و دروغ بستن به من با اين عنوان كه گفته ام ‘بي حجابي بدتر از اختلاس است ‘ اقدام به سمپاشي مي كند.
اين در حالي است كه چنين جمله اي از من صادر نشده، ضمن آنكه خطبه هاي نماز جمعه هم جاي دفاع شخصي نيست و در صفحات شبكه هاي اجتماعي خود اين مساله را توضيح داده ام.

عصرایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا