رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار خبر داد:

تجلیل از ۳۰ مربی و پیشکسوت قرآنی در فریدونکنار

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: در هفته گذشته برنامه‌های فراوانی از سوی اداره تبلیغات صورت گرفت که برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت زینب در هیئت‌های فریونکنار و حضور و سرکشی در مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف از مهم‌ترین آنها بوده است.
وی با بیان اینکه ۶۰ مجله «سه قدم مانده به صبح» ویژه ایام اعتکاف در مساجد فریدونکنار و در میان معتکفان توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف، کلاس‌های آموزش قرآن نیز برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار با اشاره به اینکه کتاب «علی (ع) الگوی بشریت» ویژه معتکفان نیز در مساجد توزیع شد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شایسته صورت گرفته در هفته گذشته سرکشی اعضای هیئت ابوالفضل(ع) حسین آباد و برخی از کارمندان اداره تبلیغات فریدونکنار از معلولان و سالمندان بوده است.
ابراهیم‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی ۲ ایستگاه صلواتی ویژه ولادت حضرت علی(ع) در فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: در هیئت‌های مذهبی فریدونکنار جشن ولادت حضرت علی با حضور پرشور جوانان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه دومین جلسه کانون مداحان و شاعران مذهبی فریدونکنار نیز در سال ۹۵، برگزار شد، گفت: برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و نخستین جلسه شورای خیران قرآنی فریدونکنار در سال ۹۵ از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده است.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار در پایان از تجلیل ۲۵ مربی و ۵ پیشکسوت قرآنی در سال ۹۵ از سوی این اداره خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا