مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خواستار شد:

مجلس در حمایت از فرهنگیان قوانین ویژه‌ تدوین کند

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: معلمان از بهترین‌های آفرینش هستند و با پاکی و شعور فراوان برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه در آموزش باید صداقت، امانت‌داری، صبر و قانون‌مندی، را سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار داد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه معلمان این است که مسیر موفقیت را به نوجوانان و جوانان نشان ‌دهند.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: فرهنگیان شخصیت دانش‌آموزان را با انتقال دانش اخلاقی پربار کرده و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش می‌کنند.
اسماعیل‌زاده با تأکید بر اینکه دبیران گران‌بهاترین گنجینه‌های جامعه هستند، تصریح کرد: مجلس باید در حمایت از فرهنگیان و در تدوین قوانین اهمیت ویژه‌ای برای فعالان عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت قائل شود.
وی خواستار برنامه‌ریزی و توجه ویژه به موضوع معیشت فرهنگیان و فعالان این عرصه در کشور شد و اظهار کرد: زحمات معلمان در دوره‌های مختلف تحصیلی که با تلاش خود موجب رشد و ارتقای تعلیم و تربیت در شهرستان فریدونکنار شدند، تحسین‌برانگیز است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: فریدونکنار در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و هنری، تحقیق و پژوهش، کنکور، مسابقات علمی و رقابت‌های آزمایشگاهی درخشش خوبی داشته و دانش‌آموزان منطقه با هدایت و حمایت‌های معلمان توانستند در سطح استان و کشور مقام‌های مختلفی کسب کنند.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با تشکر از حمایت‌های مسئولان از برنامه‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان، گفت: خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در فریدونکنار نقش بسیار مهمی در رسیدن به اهداف عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا