سرپرست تیم فوتبال امیدهای فرابرتر فریدونکنار پس از پیروزی در برابر مغان:

تلاش برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور برای نخستین بار در تاریخ فریدونکنار

بصیر، مرتضی اسدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور به میزبانی خرم آباد لرستان از در حال برگزاری است که در دیدار نخست به مصاف تیم مغان اردبیل رفتیم.
وی تصریح کرد: امروز در نخستین بازی یک گل از سد تیم قدرتمند مغان اردبیل گذشتیم و ابوالفضل صفری توانست در دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.
سرپرست تیم فوتبال امیدهای فرابرتر فریدونکنار افزود: دیدار نخست همواره سخت است و تا عادی شدن شرایط بازی کمی زمان نیاز داشتیم هرچند در همین نیمه نیز سه موقعیت مناسب گلزنی را از دست دادیم.
اسدپور با بیان اینکه تیم اردبیلی در ابتدای نیمه دوم حمله‌های خطرناکی را بر دروازه فرابرتر فریدونکنار ایجاد کرد، گفت: خوشبختانه با پنالتی دقیقه ۹۴ ابوالفضل صفری به امیتاز بازی رسیدیم و امروز به مصاف تیم آرامش مشهد می‌رویم.
وی با مناسب دانستن وضعیت جوی و میزبانی تیم خرم‌آبادی، خاطرنشان کرد: فرابرتر فریدونکنار در آخرین دیدار خود در روز دوشنبه برابر تیم خرم‌آباد میزبان قرار می‌گیرد که از تیم‌های خوب این دوره از بازی‌ها است.
سرپرست تیم فوتبال امیدهای فرابرتر فریدونکنار افزود: وضعیت تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار بسیار مناسب است و بازیکنان در وضعیت روحی مناسبی به سر می‌برند و تلاش می‌کنیم تا بازی‌های خوب و دست پر از میدان خارج شویم.
اسدپور افزود: اگر فرابرتر بتواند به لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود کند این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ فوتبال فریدونکنار صورت می‌گیرد.
یادآور می‌شود تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار نماینده شایسته استان مازندران با تیم‌های سرخپوشان خرم‌آباد، آرامش مشهد و مغان اردبیل هم گروه است که در نخستین دیدار خود توانست با یک گل از سد تیم خوب مغان بگذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا