مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار خبر داد:

حضور تجار روسی در بندر فریدونکنار برای همکاری‌های اقتصادی/ پهلوگرفتن کشتی‌های بزرگ تجاری تا روزهای آینده در بندر فریدونکنار

بصیر، هادی شفیعیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تعدادی از تجار روسی برای معرفی بندر فریدونکنار و آغاز تبادل اقتصادی میان این شهرستان و روسیه در فریدونکنار حاضر شدند.

وی با اشاره به اعلام رضایت تجار از بندر فریدونکنار و امکانات موجود، تصریح کرد: با شناساندن بندر فریدونکنار به این تجار، خدماتی برای واردات، صادارت و ترانزیت کالا را به صورت دو طرفه می‌توانیم انجام دهیم.

مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: تا حدود فراوانی توانستیم ظرفیت این بندر را به تجار روسی بشناسانیم تا علاوه بر معرفی جایگاه واقعی فریدونکنار شرایط اقتصادی را در فریدونکنار و مازندران بهبود ببخشیم.

شفیعیان با بیان اینکه این نشست با هماهنگی استانداری مازندران صورت گرفت، خاطرنشان کرد: شرکت «قادی گروپ» فعالیت‌های صادراتی، ترانزیتی و وارداتی را انجام می‌دهد و این عمل به صورت دو طرفه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پهلوگرفتن چند کشتی با آبخور کم در این بندر، اظهار کرد: لایروبی این بندر به صورت کامل تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و شاهد پهلوگیری کشتی‌های بزرگ با آب‌خور بیشتر در بندر فریدونکنار هستیم.

مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: با حضور کشتی‌های بزرگ تجاری در بندر فریدونکنار همانند سال ۹۳ وضعیت اقتصادی رونق پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا