مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

لزوم استفاده از ظرفیت خیران برای افزایش فضای آموزشی

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در آئین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار فریدونکنار، با اشاره به اینکه خیران برگزیدگانی هستند که در کلاس ایثار درس سخاوت می‌دهند، خاطرنشان کرد: از تمامی خیران و نیکوکارانی که در ساخت مدرسه، پژوهش‌سرا، نمازخانه مشاکرت می‌کنند و همچنین زمین و کمک‌های نقدی برای ایجاد این فضاهای آموزش اعطا می‌کنند تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر در خصوص اهمیت کار خیر، تصریح کرد: سعادت بزرگی در این دنیا نصیب شما شد چرا که با کمک‌های شما انسان‌های بزرگی در کشور تربیت می‌شوند.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه این تلاش شما نشان از عظمت وبزرگی‌تان دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از موفقیت‌های علمی کسب شده در فریدونکنار را مدیون زحمات و حمایت‌های خیران هستیم.
اسماعیل‌زاده تاکید کرد: با ایجاد هر کلاس درس در آموزش و پرورش، هزاران مشکل اجتماعی کاهش می‌یابد و باید بتوانیم از ظرفیت خیران برای افزایش فضای آموزش استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: نهضت مدرسه‌سازی باید ادامه داشته باشد تا با ساخت مدارس جدید بتوانیم علاوه بر رفع کمبود فضای آموزشی، مدارسی نو با امکانات بهتری در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه حضور خیران در مراکز تعلیم و تربیت موجب پیشرفت انسان‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر فراهم‌کننده زمینه رشد و توسعه فرزندان کشور است.
اسماعیل‌زاده تاکید کرد: با تلاش شما خیران، باید فرزندانی تربیت کنیم که در تمامی عرصه‌های جهانی پیشرفت کنند و فرزندان فریدونکناری نیز این توانایی و شایستگی را دارند.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری آموزش و پرورش نیازمند یاری شما است، گفت: تراکم فراوان جمعیت شهری و محدود بودن فضای آموزشی که بسیاری از آنها قدمت طولانی هم دارد نیازمند حضور جدی خیران است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: باید برای جلوگیری از خروج دختران دانش‌آموز از شهر که با آسیب‌هایی نیز همراه است و تهیه وسایل آموزشی و امکانات لازم، مانند گذشته شاهد ورود خیران باشیم.
به گزارش بصیرنیوز، در پایان این مراسم از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا