امام‌جمعه فریدونکنار:

دلیل سکوت مجامع ‌بین‌المللی در نقض آتش‌بس حلب چیست/ وجود رژیم صهیونیستی مانع ایجاد امنیت در منطقه است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در نخستین مراسم یادبود دومین شهید مدافع حرم فریدونکنار در مسجد بقیه‌الله شهرک ایثارگران این شهرستان، اظهار کرد: آنهایی به بهشت خداوند می‌رسند که از قید و بند دنیا رها شوند.

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار در هر زمانی که شاهد پیشروی رزمندگان مقاومت باشند آنها را به میز مذاکره دعوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این آتش‌بس ایران مخالف بود و آینده‌ روشنی را برای آن نمی‌دید.

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه آتش‌بس یک توطئه بود، خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌بس میان دو گروه برقرار می‌شود گروهی نیز نظارت آن را برعهده می‌گیرد تا در صورت تخلف داوری کند اما در این موضوع همچین کاری صورت نگرفت.

جلالی با بیان اینکه رزمندگان حق به هیچ عنوان شکست نمی‌خورند، اظهار کرد: در این میان مجامع بین‌المللی، سازمان، مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و کسانی که برای کشته شدن تعدادی از مردم اروپا اشک تمساح می‌ریختند، داعش و تروریست‌ها را جبهه انقلابی معتدل می‌نامند.

وی افزود: چرا این مدعیان برای نقض این آتش‌بس اعتراض نمی‌کنند، آنهایی که مدافع حقوق بشر و آزادی هستند چرا در جنایت خان‌طومان سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن ضربه زدن به اسلام است، گفت: تا زمانیکه رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد امنیت این منطقه برقرار نمی‌شود.

جلالی تاکید کرد: اسلام‌هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی از اهداف دشمن است و امروز اگر این جوانان در جبهه‌های جنگ حاضر نشوند باید در خاک ایران اسلامی با آنها بجنگیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا