فاطمه آلیا؛

آقای هاشمی از مرحوم خزعلی درس بگیرند/ فایزه هاشمی جایگاهی در جامعه ندارد/ بهانه جدید آمریکا حقوق بشر است

بصیر، فاطمه آلیا، بهائیت را فرقه ای ضاله و انحرافی خواند و ابراز داشت: کانون و سرمنشا این فرقه رژیم صهیونیستی بوده است، مردم و مراجع نیز از لحاظ شرعی و مذهبی از این دین خود ساخته اعلام انزجار کرده اند؛ مردم ما با اسلام ناب و تفکر انقلابی و شیعی از بهائی و بهائیت تنفر دارند.

وی تصریح کرد: ملت ما ضمن احترام به ادیان الهی به مسیحیت، یهودیت و زرتشتی، بهائیت را یک فرقه خودساخته استعمارگران دانسته و هم از لحاظ دینی و هم از لحاظ سیاسی برای فایزه هاشمی بابت دیدار با اعضای بهائیت اظهار تاسف می کنند، چرا که این شخص و هم خانواده ایشان در مقابل ارزش ها و مقدسات بی توجه هستند، علی الخصوص که منتسب به خانواده روحانیت می باشند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در تشریح اقدامات استکبار جهانی علیه ملت ایران، اظهار داشت: کشورهای استعمارگر علاوه بر اینکه در حوزه دینی، اقدام به ایجاد فرقه های دینی و عرفان می کنند، در بعد سیاسی نیز فرق و گروه های انحرافی و تروریستی ایجاد می کنند تا باعث ایجاد اختلاف شوند؛ پروژه استکبار این است که بعد از پرونده هسته، به دنبال بهانه های حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی باشند و بخشی از بهانه انگلیس و آمریکا در مورد حقوق بشر، مسئله بهائیت است که در واقع علی رغم کشته شدن و پایمال شدن حقوق صدها هزار نفر، استکبار بهائیت را برای ایران بهانه قرار می دهد.

وی با تاکید بر حفظ مقدسات و آرمان های مردم و نظام اسلامی، گفت: شخصی که به یک شکلی با حاکمیت مرتبط است و پدرش هم رئیس تشخیص مصلحت نظام می باشد، به منزل بهائیان می رود، در حالی که بالای سر همان خانم روی دیوار، عکس یکی از سران منحرف این فرقه نصب شده است؛ نشان دهنده ی پشت کردن به ارزش ها و قداست های مردم می باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رفتارهای فایزه هاشمی را خلاف ابعاد شرعی و سیاسی مردم مسلمان ایران بیان کرد و افزود: قوه قضائیه باید به این مسئله رسیدگی کند که اگر به لحاظ قوانین قضائی این مسئله اشکال دارد، این فرد را محکوم کند، چرا که سر نخ این فرقه صهیونیسم می باشد؛ وی بعد از اعتراضات مردم، مراجع و حتی سخنان پدرش، به جای جبران ظاهری و حتی سکوت، بلکه عکس العمل نشان داده و از حرکت زشت خود دفاع کرده است.

وی با اشاره به سوابق فایزه هاشمی در فتنه ۸۸، یادآور شد: وی در شعله ور کردن آتش فتنه ۸۸ سهیم و نقش بسزایی داشت، این سوابق نشان از ساختارشکنی وی بوده و همین هم باعث شده که مورد توجه دشمنان انقلاب و سو استفاده رسانه های بیگانه باشد و آینده نشان خواهد داد که هدف این افراد از دیدار چه بوده، سفر ایشان به آمریکا بی ارتباط با دیدار وی با بهائیان نمی باشد.

آلیا با بیان اینکه افرادی مثل فایزه هاشمی جایگاهی بین ملت ندارد و مراجع و علما نیز در برابر رفتار ناشایست ایشان عکس العمل نشان دادند، ادامه داد: از طرفی به جای اینکه بهائیان به دیدار فایزه هاشمی بروند، وی به دیدار آنها رفته که این حرکت نیز حاوی پیام و معنی می باشد؛ کسی که در خانواده روحانیت بزرگ شده، چنین سرنوشت و عاقبتی دارد و به صورتی منحرف می شود سر از رابطه با بهائیت در می آورد.

وی با اشاره به سابق نمایندگی دختر هاشمی رفسنجانی، یادآور شد: ایشان متاسفانه در دانشگاه تدریس می کنند، خانواده های دانشجویان وی باید از فرزندان خود در برابر چنین اساتیدی مراقبت کرده و هوشیاری لازم را داشته باشند؛ متاسفانه یکی از پسران آقای هاشمی چنین کارنامه ای دارد و این دختر وی هم چنین کارهایی انجام می دهد.

آلیا با انتقاد از موضع گیری اخیر رئیس تشخیص مصلحت نظام در برابر رفتار فرزندش، خاطر نشان کرد: متاسفانه آقای هاشمی وقتی شاهد فشار افکار عمومی شد در یک جمله خیلی رقیق بیان کردند، باید ایشان از شخصیت هایی مثل مرحوم آیت الله خزعلی درس بگیرند که وقتی شاهد انحراف و مشکل دار شدن فرزندش شد، به صورت علنی اعلام عمومی کرده و از فرزندش تبری جستند.

وی در پایان، ابراز داشت: مراجع تقلید و مراکز دینی و حوزوی به این جریان واکنش نشان داده و اعتراض کرده اند، لذا آقای هاشمی باید به عنوان یک روحانی پاسخگوی مطالبات و انتظارات فضای مذهبی ایران باشد؛ این جمله که گفته اند، ایشان کار زشتی کرده اند، کافی نیست، بلکه باید موضع گیری جدی تری داشته باشند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا