کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

غرب به دنبال تامین امنیت اسرائیل است/ امروز افکار عمومی نسبت به حضور مردم در سوریه تغییر کرده است

بصیر، محمدرضا آزادی‌کناری در یادواره شهدای شیرمحله فریدونکنار که با محوریت ۱۳ شهید مدافع حرم به ویژه شهید علی عابدینی، اظهار کرد: همیشه در تاریخ جهان جنگ وجود داشت و یک واقعیت بوده است.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران که موجب بیداری منطقه شد، مردم و افکار عمومی حقایق را دریافتند و ذهن‌ها بیدار شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات اندیشمندان خارجی، تا پایان قرن ۲۱ اروپا مسلمان می‌شود و مهم‌ترین دلیل آن نیز تعداد جمعیت خانواده‌های مسلمان در اروپا است.

آزادی‌ گفت: بر این اساس تمامی صهیونیست‌ها و کسانی که با این موضوع منافع‌ آنها در خطر است نگران شدند و توهین‌ها به آیه‌های قرآنی و کتاب‌های مقدس را آغاز و در فضایی دیگر جنگ تحمیلی را نیز بر ملت ایران وارد کردند.

وی با بیان اینکه امروز غرب به دنبال تامین امنیت اسرائیل هستند، خاطرنشان کرد: پس از آنکه دشمن متوجه شد نمی‌تواند به وسیله پیروز شوند جنگ مسلمانان را به راه انداخت و با انتشار تصاویری بسیار فجیع به نام اسلام، به دنبال بدجلوه دادن این دین الهی هستند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: امروز علی عابدینی‌ها هزاران کیلومتر آن طرف‌تر می‌‌روند که این اتفاق برای کشور ما نیفتد، اگر امروز ۳۰ شهید را استان مازندران در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم کرد باید بدانیم که در تمامی استان‌های کشور جنایت‌های فراوانی به وقوع می‌پیوندد.

آزادی‌ افزود: اگر از سوریه حمایت نکنیم و بشار اسد سقوط کند کشوری چندوجهی با حکومت وحشی‌ها آغاز می‌شود و با آغاز قتل‌عام‌ها، از بین رفتن آثار اهل‌بیت (ع) و حرکت به سوی لبنان و عراق به اهداف شوم‌ خود می‌رسند.

وی در پایان گفت: امروز افکار عمومی نسبت به شهدای مدافع حرم و حضور در سوریه تغییر کرده است و بسیاری از جوانان خواهان حضور در این جبهه‌های جنگ هستند و باید بدانیم که این جنگ تا مدت‌های زیادی ادامه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا