نگاهی به 2 شکست بزرگ اصلاح طلبان؛

توهم پیروزی اصلاح طلبان تلخ شد/ ناکامی در ۲ انتخابات حاصل نه بزرگ مردم

بصیر، امروز بالاخره تکلیف اکثریت مجلس شورای اسلامی مشخص شد و آرای ریاست مجلس نشان داد که اکثریت در اختیار اصولگرایان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، لاریجانی با کسب ۱۷۳ رای برای سومین دوره متوالی بعنوان رئیس خانه ملت برگزیده شد.

این در حالی است که نامزد اصلاح طلبان و حامیان دولت یعنی عارف تنها توانست ۱۰۳ رای کسب کند.

کاظم جلالی، محمدجواد کولیوند، محمود صادقی و غلامرضا حیدری از سوی رئیس سنی مجلس دهم به جایگاه هیأت رئیسه فراخوانده شدند تا امر نظارت بر شمارش آرای اعضای هیأت رئیسه موقت مجلس دهم را بر عهده داشته باشند.

نتیجه امروز انتخابات رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی اعلام شده است که ماه ها برخی از جریان ها به دنبال پیروزی نمایی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده اند.

رسانه های اصلاح طلبان و سیاسیون این جریان ماه ها تلاش کرده بودند تا اعلام کنند که اکثریت مجلس شورای اسلامی در اختیار این جریان قرار دارد اما نتیجه صبح امروز بر خلاف ادعای آن ها را اثبات کرد.

نتیجه امروز در حالی دومین شکست این جریان را به نمایش گذاشت که چند روز گذشته نیز نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان نیز نشان داد که اکثریت این مجلس در اختیار علمای انقلابی قرار دارد.

انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان علاوه بر اینکه نشان دهنده اقبال مردم به نیروهای انقلابی است، نشان از نه بزرگ آن ها به جریانی است که از آن ها به عنوان اصلاح طلبان و حامیان دولت یاد می شود.

۲ نتیجه اخیر برای اصلاح طلبان سنگین تمام شده است زیرا ادعایی که این جریان مطرح می کرد(پیروزی و کسب اکثریت مجلس) امروز یک ادعای شکست خورده و توهمی است که طعم تلخ آن را امروز با آرای نمایندگان مردم چشیدند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا