مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خبر داد:

تجلیل از ۱۶ بازنشسته فرهنگی در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در آئین تکریم از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ فریدونکنار در هتل همیاران این شهرستان، اظهار کرد: بازنشستگان ۳۰ سال از عمر خود را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی فرزندان‌مان صرف کرده‌اند و امروز دارای تجربه فراوانی هستند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه‌های اجتماعی و ذخایر گران‌بهای نظام هستند و خرد، اندیشه و تجربه آنها راهگشای مسائل و مشکلات کشور است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره اینکه به افکار و تجربیات این گروه نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: نشاط و شادابی در دوران بازنشستگی امید بیشتر به کار، تلاش و آینده را برای جوانان فراهم می‌کند.

اسماعیل‌زاده بازنشستگی را پایان فعالیت آنها ندانست و گفت: بسیاری از همکاران پس از بازنشستگی هم در حال فعالیت هستند و خدمات آنها نباید فراموش شود.

وی تأکید کرد: شخصی که بازنشسته می‌شود وارد فصل جدیدی از زندگی شده و به نوعی آغاز تلاشی دوباره است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه نسل آینده نیازمند کسب تجربه و اندوخته‌های علمی و تجربی بازنشستگان است، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان توانمندی‌های فراوانی دارند و تکریم از آن‌ها به این آسانی محقق نمی‌شود.

اسماعیل‌زاده افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای به‌ کارگیری تجربیات ۳۰ ساله این بازنشستگان که بسیار ارزشمند است، انجام شود و این کار جز از سوی تشکل‌ها با رویکرد هم‌افزایی توانمندی‌ها میسر نیست.

وی در در پایان خاطرنشان کرد: در این آئین از ۱۶ بازنشسته فرهنگی سال ۹۴ شهرستان فریدونکنار با اهدای لوح سپاس و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا