سرپرست اداره ورزش فریدونکنار خبر داد:

فرابرتر و دانش فریدونکنار حریفان خود را شناختند

بصیر، کاظم رنجبر در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صورت پذیرفت که تیم فوتبال دانش فریدونکنار در جنگ قدرت مدعیان شمال کشور در گروه یک با تیم‌های پدیده مشهد، شهرداری نوشهر، متین بابل، پیروزی ساری، مقاومت تهران و نساجی مازندران هم‌گروه شد.
وی تصریح کرد: در حالی دانش برای پنجمین سال پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر کشور حاضر است که در ۳ دوره از ۴ دوره گذشته در جمع ۱۰ تیم پایانی این رقابت‌ها حاضر بوده است.
سرپرست اداره ورزش فریدونکنار افزود: تیم فوتبال‌ دانش فریدونکنار در صورت صعود به جمع ۱۰ تیم پایانی باید به مصاف باشگاه‌های قدرتمند تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز، سپاهان و ذوب اصفهان، صبا قم، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان، نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه، برق و فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، شهرداری بندرعباس و مس رفسنجان برود.
رنجبر با اشاره به اینکه همچنین قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور انجام شد و تیم‌ها در سه گروه حریفان خود را شناختد، تصریح کرد: فرابرتر فریدونکنار در گروه سوم این رقابت‌ها باید به مصاف نساجی مازندران، پرسپولیس قائمشهر، شهرداری نوشهر، شهرداری و گسترش فولاد تبریز، شهرداری مهاباد و شهرداری اردبیل برود.
وی در پایان با اشاره به اینکه فرابرتر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال نونهالان مازندران نیز به میدان می‌رود، گفت: در هفته ششم این رقابت‌ها و در گروه دوم تیم فوتبال نونهالان فرابرتر میزبان کاسپین آمل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا