سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار

فریدونکنار از ظرفیت مناسبی در امور ورزشی برخوردار است/هیئت‌های ورزشی در مراسم فرهنگی حضور داشته باشند

بصیر، کاظم رنجبر در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار در هتل سطلان این شهرستان، اظهار کرد: فریدونکنار از ظرفیت مناسبی در امور ورزشی برخوردار است و می‌توانیم با تلاش بیشتر ورزش را در این شهرستان به یک برند تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه به حمایت تمامی مسئولان برای رشد و پیشرفت ورزش در فریدونکنار نیازمندیم، خاطرنشان کرد: ورزش شامل دو حوزه همگانی و قهرمانی است که در فریدونکنار در تمامی رشته‌ها می‌توانیم ورزش‌های همگانی را رونق دهیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه باید ورزش همگانی گسترش یابد تا به قهرمانی دست یابیم، تصریح کرد: ایران ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد که از میان تنها دو میلیون ورزشکار هستند و این امر برای به دست آوردن مقام‌های قهرمانی بسیار دشوار است.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از هیئت‌های ورزشی، هیئت رئیسه ندارند، اظهار کرد: وضع مالی دولت مشخص است و بودجه مشخصی برای هر هیئت ورزشی وجود ندارد و هیئتی در این وضعیت موفق است که بتواند هیئت رئیسه قوی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی باید اطلاع رسانی را نیز در دستور کار خود قرار دهند، گفت: به دنبال برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی در این شهرستان باشید تا موجب ارتقای داوران و مربیان شویم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: حضور هیئت‌ها در مراسم فرهنگی نیز بسیار مهم است و باید در این زمینه نیز حضوری فعال داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا