در آستانه روز جهانی قدس؛

حمایت نمایندگان مجلس از کمپین مردمی «اسرائیل را برمی چینیم»

بصیر، نزدیک به ۶۸ سال است که رژیم جعلی اسرائیل به دست پلید روباه پیر به خود هویتی پوشالی و نامیمون بخشیده و جنایتی از پی جنایتی دیگر در سرزمین های اشغالی قدس شریف پدید می آورد، اشغال به بهانه ای واهی و به قصد تاسیس پایگاه نظامی در خاورمیانه جهت اعمال فشار به کشورهای منطقه و دنبال کردن سیاست های خصمانه خود در این منطقه استراتژیک از جمله اهداف انگلیس برای تشکیل اسرائیل بود، سیاست فشار و تحمیل و جنایتی که قطعا هیچ آزاده مستقلی آن را بر نمی تابد، به همین منظور نیز بود که بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگزاری کردند و فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری نیز وعده آزادی قدس شریف را به صراحت بیان فرمودند.

از همین رو همزمان با فرارسیدن روز قدس، کمپین مردمی #اسرائیل_را_بر_می‌_چینیم، به راه افتاده است که طی آن مردم نسبت به نابودی اسرائیل  اعلام آمادگی می کنند.

لینک عضویت در این کمپین در تلگرام با آدرس https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ و در شبکه سلام با آدرس http://salamup.com/channels/removeisrae قابل دسترسی است.

«پاسرو» از تمامی چهره های سیاسی، ورزشی، هنری و ائمه جمعه استان برای پیوستن به این کمپین دعوت کردهخ است که در ادامه برخی از مسئولین به این کمپین پیوسته اند.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس، حمایت رسمی خود را از کمپین #اسرائیل_را_بر_می‌_چینیم، اعلام کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم اسرائیل را غده چرکینی خواند که از ابتدای اعلام وجود خود تا امروز، تنها مسبّب بلا و مصیبت در منطقه بوده است و اظهارداشت: گفتمان انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار و سلطه گری رشد یافته و یکی از مصادیق بارز استکبارگری، وجود نحس سگ نگهبان شیطان بزرگ یعنی رژیم صهیونیستی است؛ تا جایی که هنگام نبرد با صدام در دوران دفاع مقدس نیز هنوز آرمان فلسطین و نابودی اسرائیل در دل و جان جوانان این کشور وجود داشت و با فتح هر سنگر از رژیم بعث، تنها شعار «راه قدس از کربلا می گذرد»، زنده تر و امید رسیدن به قدس در دلها پررنگ تر می شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از کمپین #اسرائیل_را_بر_می_چینیم، گفت: ملت ایران همچون سالهای قبل، گوش به فرمان مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس به میدان می آیند تا حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و بیزاری و نفرت خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را به جهانیان اعلام کنند.

رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی هم سخن تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسراییل در ۲۵ سال آینده را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و با اعلام حمایت رسمی از کمپین #اسرائیل_را_بر_می_چینیم، اظهارداشت: راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و فراتر از یک شعار سیاسی است و بر تمام ملت های آزاده جهان واجب است که بر عهد خود با امام آزادگی ها استوار مانده و با حضور در راهپیمایی روز قدس، به وظیفه خود عمل کنند.

«پاسرو» از تمامی چهره های سیاسی، ورزشی، هنری و ائمه جمعه استان برای پیوستن به این کمپین دعوت کرده است که در ادامه برخی از مسئولین به این کمپین بپیوندند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا