لیگ جهانی والیبال 2016 – تهران

نبرد ایران – صربستان در ورزشگاه آزادی

بصیر، رقابت های والیبال لیگ جهانی ۲۰۱۶ از فردا (جمعه) وارد هفته سوم خواهد شد. هفته ای که تیم ملی کشورمان در آن میزبانی را بر عهده دارد.

تیم ملی والیبال ایران در گام نخست از هفته سوم خود باید از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و پیش چشم هواداران خود به مصاف تیم صربستان برود. صربستانی که صدرنشین مسابقات است و تا کنون متحمل هیچ شکستی نشده است.

ملی‌پوشان کشورمان از ۶ بازی قبلی خود دو پیروزی و چهار شکست را درکارنامه دارند و در پایان هفته دوم به جایگاهی بهتر از رده دهم دست پیدا نکرده اند و بدون شک امیدشان به سه بازی پیش رو در ایران است تا با استفاده از امتیاز میزبانی نتایج قابل قبولی کسب کرده و به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

شاگردان رائول لوزانو در هفته دوم لیگ جهانی و در کشور صربستان یک بار دیگر با این تیم دیدار کردند که در پایان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم قدرتمند صربستان شده و چهارمین باخت خود را متحمل شدند.

پیش از این تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم‌های برزیل (۲ بار) و آمریکا تن به شکست داده بود و موفق شده بود دو پیروزی مقابل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی بلغارستان کسب کند.

بلندقامتان کشورمان پس از دیدار با صربستان ، شنبه و یکشنبه باید به مصاف دو تیم ایتالیا و آرژانتین بروند. در دیگر دیدار روز نخست هفته سوم لیگ جهانی در تهران، فردا از ساعت ۱۸ دو تیم ایتالیا و آرژانتین مقابل هم به میدان خواهند رفت.

**برنامه کامل هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۶ به میزبانی ایران به شرح زیر است:

گروه سوم: ایران، ایتالیا، آرژانتین و صربستان

میزبان ایران شهر تهران سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

جمعه یازدهم تیرماه: ایتالیا – آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران – صربستان (ساعت ۲۱)

شنبه دوازدهم تیرماه: صربستان – آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران – ایتالیا (ساعت ۲۱)

یکشنبه سیزدهم تیرماه: ایتالیا – صربستان (ساعت ۱۸) و ایران – آرژانتین (ساعت ۲۱)

گفتنی است تیم های فرانسه، صربستان و آمریکا سال گذشته در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی (سال ۲۰۱۵) به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیتریک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا