مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار خبر داد

ساخت سیلو دخیره گندم با هزینه بیش از ۶ میلیارد تومان در بندر فریدونکنار

بصیر، حمید امامی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تجهیزات اساسی ساخت ۸ کندو سیلو برای نگهداری انواع غلات وارد بندر فریدونکنار شد تا سیلو برای ذخیره گندم به روز شود.
وی تصریح کرد: پس از تائید نقشه‌های ساخت این سیلو از سوی اداره کل بنادر و کشتیرانی مازندران، عملیات فونداسیون آن آغاز می‌شود و ارزش ریالی این سرمایه‌گذاری حدود ۶ تا ۸ میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با بیان اینکه با ساخت این سیلوها ۳۰ هزار تن غلات بیشتر از گذشته در این بندر ذخیره می‌شود، خاطرنشان کرد: مدرن‌ترین تجهیزات برای ساخت سیلو از اروپا خریداری شده و با استفاده از متخصصان داخلی احداث می‌شود.
امامی‌فر با اشاره به اینکه این سیلوها از استانداردهای لازم برخوردار هستند و از نظر بهداشتی و قابلیت نگهداری نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: با وجود این سلوها هوادهی غلات به خوبی صورت می‌گیرد و مدت نگهداری این محصولات افزایش می‌یابد.
وی وجود انبارهای با کیفیت و استاندارد را یکی از مزیت‌های بندر در فریدونکنار دانست و خاطرنشان کرد: زمان بهره‌برداری از این سیلوها از ۶ تا ۸ ماه به طول می‌انجامد.
مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار در پایان ابراز امیدواری کرد: با ساخت هر یک از این سیلوها برای حدود ۱۵ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا