دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

پبش بینی ثبت نام بیش از ۷ هزار دانش آموز در مدارس فریدونکنار

بصیر، احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با اشاره به نظارت بیشتر بر روند ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس، اظهار کرد: مدیران مدارس ابتدایی، احراز آدرس محل سکونت جهت  تشکیل پرونده دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: حضور اولیا برای ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ضروری است اما برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیازی به حضور خانواده‌ها نیست و ثبت نام توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با تاکید بر لزوم پایبندی به قانون در ثبت نام دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران مدارس در این بخش رصد و هدایت جریان آموزشی مدرسه با مدیران انجام می‌شود.

جمشیدی با تاکید بر نام نویسی در سامانه ستاد ثبت‌نام، اظهار کرد: پبش‌بینی می‌شود ۷۲۸۰ دانش‌آموز در سال جاری در مدارس فریدونکنار نام‌نویسی کنند.

کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل، ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی بدون آزمون و شرط معدل و مصاحبه است.

دبیر ستاد ثبت نام از مدیران و مسئولان ثبت نام در مدارس خواست بخش نامه‌ها و دستورالعمل های ستادثبت نام را به دقت مطالعه کنند.

جمشیدی در پایان گفت: نصب تراکت ستاد رسیدگی به شکایات ثبت نام استان و شهرستان و قطعی کردن ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه سناد و عدم دریافت وجوه غیرمصوب در هنگام ثبت نام از جمله انتظاراتی است که مدیران مدارس باید مورد توجه قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا