کارشناس مسائل فرهنگی:

تنها راه از بین رفتن انقلاب در ایران تغییر رفتار در کشور است/ عدم صیانت از بیت‌المال و حقوق‌های میلیونی مصداق بی‌عفتی است

بصیر، سیدعلی سلیلی در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده، اظهار کرد: ولنگاری همان تجربه لیبرالیسم است و در دیار علویان که عمق علاقه‌مندی به اهل بیت بیش از سایر نقاط کشور است، وضعیت اسفناک فرهنگی را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه در کشور اسلامی وجود ۱۵ میلیون پرونده قضائی و ۲ میلیون دستگیر شده خشونت، زیبنده نیست، تصریح کرد: در بسیاری از موارد بدحجابی‌ها مصداق کشف حجاب است.
این کارشناس فرهنگی با ابراز تاسف از اینکه ولنگاری فرهنگی در نظام اسلامی جدی است، خاطرنشان کرد: اگر عابدینی‌ها برای دفاع از حریم اهل بیت شهید شدند جهاد اصغر انجام دادند اما فتح خرمشهر فرهنگی جهاد اکبر است.
سلیلی با بیان اینکه در مازندران در سال گذشته از هر سه ازدواج یک طلاق صورت گرفت، اظهار کرد: دشمن اظهار دارد که تنها راه از بین رفتن انقلاب در ایران تغییر رفتار در کشور است و متاسفانه توان امر به معروف و نهی از منکر نیز به شدت کاهش یافت.
وی با اشاره به اینکه هر فردی توفیق حضور در جهاد کبیر را ندارد، تصریح کرد: دشمن امروز در جنگ نیابتی نمی‌تواند غلطی بکند اما با وجود این بی‌بند و باری در جامعه نمی‌توانیم اینچنین قاطع سخن بگوئیم.
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌تفاوت کردن مردم جامعه است، افزود: بی‌عفتی تنها در حفظ حجاب نیست بلکه عدم صیانت از بیت‌المال و حقوق‌های میلیونی و نجومی نیز مصداق بی‌عفتی است.
سلیلی افزود: به نظر می‌رسد حضور در راهپیمائی‌های  ۲۲بهمن، شهید شدن و غیره برای مردم اما حقوق‌ها ۲۵۰ میلیون تومانی برای دیگران است.
وی خاطرنشان کرد: تنها با احیای امر به معروف و نهی از منکر است که می‌توانیم در برابر این بی‌عفتی‌ها و بی‌حجابی‌ها قرار بگیریم و با آن مقابله کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا