به مناسبت سالروز آغاز به کار شورای نگهبان؛

دیدار اعضای ستاد دفتر نظارت بر انتخابات با امام جمعه فریدونکنار

بصیر، در این دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار، اظهار کرد: تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی و شرع مقدس اسلام، تفسیر قانون اساسی، حفاظت از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی، نظارت بر امر انتخابات بخشی از وظاف شورای نگبهان است.
وی تصریح کرد: شورای نگهبان باید انقلابی باشد و این روحیه را حفظ کند، همچنین باید حافظ ارزش‌های فقهی و دینی باشند.
امام جمعه فریدونکنار گفت: شورای نگهبان باید فراجناحی عمل کند و یک رویه جناحی در آن حاکم نباشد چرا که مصالح کشور متعلق به تمامی ملت است.
در ابتدای این دیدار سیدعلی محمدی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با تشکر از خدمات شایسته شبکه نظارت شورای نگهبان به بیان برخی از اقدامات این شورا در سال ۹۴ در این شهرستان پرداخت.
وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌ها عمل به قانون، پرهیز از جانبداری و بی‌طرفی در انتخابات و تعامل با عوامل اجرایی است، گفت: اهمیت جایگاه شورای نگهبان بر کسی پوشیده نیست.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با اشاره به برخی از عملکردهای این دفتر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش بصیرتی ناظران امین شورای نگهبان، آموزش عوامل نظارتی، نظارت موفق و مثال زدنی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار بخشی از عملکردهای این دفتر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا