یادداشتی انتقادی از علی‌اصغر حسین‌زاده‌فر دبیرکل مجمع اسلامی کوثر؛

زخم پیشانی تان را باور کنیم یا در اصطلاح گرد کردن زمین‌تان را/ مردم به کسی که بدون اجازه زمین مرکزی را تصاحب کند رای نمی‌دهند

بصیر، در این یادداشت آمده است:
ای کاش شهید شیری و شهدای دیگر کوثر بودند و می‌دیدند حرکت زشت شورای شهر فریدونکنار را در تصاحب زمین مجمع اسلامی کوثر، اعضایی که پیشانی شان را اثر سنگ و نه مهر پینه بسته اما معنی تصرف عدوانی را نمی‌دانند.
نمی دانند حقوق مردم چیست، فقط حقوق ماهیانه خود را می‌طلبند و از همین حالا برای انتخاب بعدی گام برداشته‌اند، به ظاهر گمان می‌کنند که چون شورا شده‌اند پس مالک جان و مال مردم هم هستند.

photo_2016-07-18_21-57-38
دوستان عزیز و پیشکسوتان شهر
در دهه ۶۰ زمینی از سوی دو تن از شهروندان عزیز فریدونکناری به مجمع اسلامی کوثر اهدا شد و مالکیت مجمع اسلامی کوثر توسط اسناد موجود و امضا طرفین احراز شده است اما شورای شهر در راستای بی کلانتر بودن شهر، خود را مالک اموال مردم دانسته و نسبت به تصرف بخشی از آن اقدام نموده است و برای جمع آوری رای دوره بعدی انتخابات…
عزیزان شورای شهر
ما نمی‌گوییم حقوقی که می‌گیرید حرام است یا خیر، لابد در قبال عملکرد عالی خود مطالبه حقوق نموده‌اید، اما اگر به کتاب خدا معتقد‌ هستید در کتاب خدا تصاحب حق الناس را حرام اعلام کرده…
لطفا از امام جماعت‌های مساجد خود بپرسید البته که در این ایام بیش از پیش به مسجد می‌روید، شما چطور به خود اجازه می‌دهید که زمینی را بدون اجازه صاحبش تصاحب کنید اما اگر جوانی ۵۰ متر برای سرپناه خود تصرف کند او را به دادگاه می‌کشانید و نهایتا زندان؟
زخم پیشانی تان را باور کنیم یا در اصطلاح گرد کردن زمین‌تان را؟
شما که عده ای از شما بر علیه شورای قبل نطق‌ها را ندید و فلان و فلان شان خواندید بفرمایید خودتان چرا فلان و فلان شدید و بخشی زمین مجمع اسلامی کوثر را تصاحب کردید؟
حضرات شورا مال غیر که می گویند همین است، فقط سرقت کابل برق دزدی نیست، فقط ندادن عوارض دزدی نیست، بلکه دزدی این است که بخشی از زمین کوثر که میراث ۳۵ شهید است را بدون اجازه گرد کردید، تکرار می کنم، بدون اجازه گرد کردید.
به نظر می رسد مردم فریبی بس است، مردم به کسی که بدون اجازه زمین مرکزی را تصاحب کند رای نمی‌دهند مگر همان عده‌ای که بخواهند همراه شما زمینی را تصاحب کنند.
هشدار می‌دهیم که از این عمل خلاف قانون دست بردارید و بدون اجازه مالک زمینش را تصرف نکنید، زشت است شورای شهر خطه ای که خطه مبارکش می‌خوانند، مال غیر تصرف کنند.
والعاقبه لاهل تقوا والیقین
علی‌اصغر حسین زاده فر
دبیرکل مجمع اسلامی کوثر
یادآور می‌شود سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز تنها این متن را به درخواست نگارنده منتشر کرده و هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا