معاون فرماندار فریدونکنار

اختصاص بودجه بیش از یک میلیارد تومانی برای مجتمع فرهنگی نیایش

بصیر، محمدمهدی نصیری‌کناری در جمع مسئولان فریدونکنار در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۱۱۴ نوع تعریف از فرهنگ وجود دارد اما در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌توانیم وارد بشویم.

وی با بیان اینکه در بخش نرم‌افزاری باید محتوای فرهنگ را تبیین کنیم، تصریح کرد: در بخش سخت‌افزاری اقدام‌های مناسبی صورت گرفته است.

معاون فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی ۲۴ متری غربی نیایش مکانی بسیار مناسب برای گسترش فرهنگ در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از سوی اعتبارات استانی بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مجتمع اختصاص یافته است.

نصیری به سالن شهید بصیر اداره ارشاد فریدونکنار اشاره و گفت: سالن ارشاد در مسائل سرمایشی و گرمایشی مشکلات فراوانی دارد و در حال نابودی است و از سوی مسئولان فریدونکناری و استانی برای تعمیر آن ورود پیدا کردیم.

وی همچنین به موضوع توجه به مسئله حجاب و عفاف اشاره و اظهار کرد: با حضور مسئولان سپاه و بسیج در خصوص مسائل مربوط به عفاف و حجاب ورود پیدا کردیم و معتقدیم مباحث دینی را باید عمق‌بخشی کنیم.

معاون فرماندار فریدونکنار افزود: جلسات متعددی در خصوص طلاق، قاچاق مواد مخدر و افزایش ازدواج نیز برگزار کردیم و معتقدیم این مصوبات این جلسات باید به جامعه منتقل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا