با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان؛

نشست رفع موانع باشگاه دانش فریدونکنار برگزار شد

بصیر، با حضور بهمن نیکخو مشاور وزیر ورزش و جوانان، نقی امیر اسماعیلی، رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت اجرایی باشگاه دانش فریدونکنار، نشست رفع موانع باشگاه دانش در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

بهمن نیکخو مشاور وزیر ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به اینکه در این وزارت بر روی ارزش افزوده در حال فعالیت هستیم، تصریح کرد: بر روی قانون نظام جامع باشگاه‌داری نیز در حال فعالیت هستیم که می‌تواند به باشگاه‌های ورزشی کمک کند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش در حال تدوین برنامه‌ای است تا درآمد پایدار ایجاد کند، خاطرنشان کرد: تمامی باشگاه‌های کشور با مشکل مواجه هستند اما در مازندران این مشکل بیستر است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به دنبال آن هستیم تا برای دولت بار مالی ایجاد نکنیم، گفت: برای رفع مشکلات باشگاه دانش با اداره ورزش، فرمانداری، شورای شهر و مسئولان مربوط جلساتی را برگزار می‌کنیم تا با هم به نتیجه مطلوبی برسیم.

هادی اختیاری رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار نیز با اشاره به اینکه دانش فریدونکنار ملی‌پوشان فراوانی را معرفی کرده است، اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان این باشگاه در تیم‌های بزرگی مانند ذوب‌آهن، سایپا و خونه به خونه در حال فعالیت هستند.

وی خواستار حمایت مالی از سوی وزارت ورزش به باشگاه دانش فریدونکنار شد و خاطرنشان کرد: مسابقه ۴ جانبه‌ای در نیمه نخست شهریور امسال با حضور تیم‌های معتبر کشور در فریدونکنار برگزار می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا