رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار مطرح کرد:

اسرائیل را از شمال، جنوب و غرب محاصره کرده‌ایم/ نفوذ فرآیندی طولانی دارد، اما نتایج آن ماندگار است

بصیر، حجت‌الاسلام مهدی طائب دیشب در سومین دوره کشوری شهید چمران که در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم در حال برگزاری است، بابیانی طنزگونه در رابطه با فتنه ۸۸ اظهار داشت: کسانی ادعا کردند که تقلب ۱۱ میلیونی در انتخابات ۸۸ رخ‌داده است. ما گفتیم کسانی که این موضوع را مطرح کردند، خودشان هم می‌دانند که راست نمی‌گویند. چراکه آن‌ها خودشان حکومت را زمانی در دست داشته‌اند و در وزارت کشور و مکان‌های دیگر پست و مقام داشته‌اند.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که تقلب ۱۱ میلیونی نیاز به هماهنگی عظیمی دارد؛ از شمارنده آرا گرفته تا اعلام‌کننده تعداد آرا؛ در صورت ناهماهنگی هرکدام از این ارکان، قضیه لو خواهد رفت، اما همان‌ها که تقلب را مطرح کردند خودشان از همه بهتر می‌دانند که تنها چیزی که در نظام جمهوری اسلامی جز محالات عقلی است، “هماهنگی” است!

طائب ادامه داد: مسئله نفوذ مسئله ایست که مقام معظم رهبری در سال گذشته بیش از ۸۰ بار درباره‌ی آن تذکر دادند. ما فکر می‌کردیم رهبر معظم انقلاب در سال جدید دیگر به مسئله‌ی نفوذ اشاره نخواهند کرد، اما ایشان دوباره اشاره کردند. این بدین معناست که تهدید این موضوع وجود دارد. وقتی آمریکا دید که به‌صورت علنی مثلاً به‌وسیله‌ی جنگ نمی‌تواند ایران را اشغال کند، به سراغ نفوذ رفت. فرآیند نفوذ از عملیات علنی طولانی‌تر می‌شود، اما نتایج آن ماندگارتر خواهد بود. همچنین نفوذ، آسیبی به تجهیزات مهاجم نمی‌زند.

وی بابیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی را این‌گونه تشریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه از نیروی انسانی در برابر کمبود تجهیزات. به‌طور واضح‌تر اقتصاد مقاومتی یعنی جایگزینی نیروی انسانی با توان تعریف‌نشده به‌جای فقدان ابزار.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: اگر ما توانستیم به چنین نحوی عمل کنیم، در دنیا پیروز خواهیم بود؛ چراکه انسان‌ها یک نیروی تعریف‌شده در سطح بین‌الملل دارند و “مقاومتی” تعریف‌نشده‌اند، بلکه “عادی” تعریف‌شده‌اند. مثلاً خلبان به‌طور عادی ۴ ساعت پرواز می‌کند، اما خلبانان ما در دفاع مقدس گاهاً ۱۶ ساعت نیز پرواز می‌کردند؛ این یعنی مقاومت.

طائب در ادامه ابراز داشت: عزیزان من اگر می‌خواهید شهید چمران شوید، بدانید ویژگی شهید چمران این بود که افق دید او نسبت به اهداف اسلام بسیار بلند بود. به همین ترتیب باید درک کنیم که افق انقلاب ما کجاست؟

وی تصریح کرد: و الله ذات و وجوب این انقلاب، مقدمه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است. وقتی می‌گوییم عجل الینا، یعنی به ما توفیقی بدهد که کنار خانه خدا را برای آمدن ایشان امن کنیم.

طائب ادامه داد: همه‌ی توجهات به خانه کعبه بود و می‌گفتند اولویت آنجا است، درحالی‌که نیرویی که خانه خدا را محاصره کرده است، فرع است، و اصل در جای دیگری است. امام خمینی (ره) فرمودند:” اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود”. این تعبیر را حضرت امام برای آمریکا، شوروی و هیچ کشوری به کار نبردند. امام خمینی (ره) اهل شعار نبود، بلکه این راهبرد حرکت است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به ندای هل من ناصر امام زمان (عج) پاسخ دهیم و خانه کعبه را برای آمدن ایشان امن کنیم، باید ابتدا اسرائیل را محوکنیم که بحمدالله پس از ۳۷ سال به‌خوبی پیش رفته‌ایم و اسرائیل را از شمال، جنوب و غرب محاصره کرده‌ایم.

وی با اشاره به برجام گفت: ما در قرارداد الجزایر و ۵۹۸ چیزی به دشمن ندادیم و دشمن بدعهدی کرد و حق ما را نداد، اما در برجام شما به دشمن امتیاز دادید بااین‌حال او بازهم بدعهدی کرد و حق ما را نداد. شما قلب راکتور اراک را بتن ریختید. شما تمام تحقیقات را تعطیل کردید، اما بااین‌وجود بازهم دشمن بدعهدی کرده است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا