فرماندار فریدونکنار:

مثلث مدیریتی تشکیل می‌دهم/از نظرات همه استفاده می‌کنیم/مدیران از نصب بنر تبریک پرهیز کنند

بصیر، حسین منفردی فرماندار جدید فریدونکنار در آئین معارفه خود با اشاره به اینکه امیدوارم به آنچه شایسته مردم فریدونکنار است عمل کنم، اظهار کرد: اگر برنامه ریزی نباشد نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و اگر توسعه فریدونکنار را می‌خواهیم باید استان پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه با مشارکت همه مردم و مسئولان برنامه اجرایی شهرستان را بر اساس اسناد بالادستی تدوین می‌کنیم، افزود: همه کسانی که دغدغه فریدونکنار را دارند از نظرات، ایده ها و اندیشه‌های آنان استفاده می‌کنیم.

منفردی خاطرنشان کرد: مثلث مدیریت فرماندار، نماینده و امام جمعه تشکیل می‌دهیم و به دلیل ذات کار فرهنگی این مثلث کارهای فرهنگی را در اولویت قرار می دهند و اگر فرهنگ یک جامعه ای درست شود دیگر امور نیز درست می‌شود.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی در مسیر دولت و استانداری مقتدرانه به وظیفه خود عمل می‌کند تصریح کرد: خواسته‌ها و مطالبات مردم فقط برای روزهای انتخابات مربوط نمی‌شود بلکه در طول خدمتگزاری این حق الناس برقرار است و مدیران موظف به حرکت در این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه در دموکراسی نمایندگان مردم به عنوان منتخبان مردم باید حرمت ها را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: در این مثلث مدیریتی نقش نماینده بسیار مهم و با اهمیت است و هرگونه بی حرمتی به نماینده بی توجهی به مردم و خواسته‌ها و مطالبات آنها است.

منفردی افزود: از نصب بنر جلوگیری کنند که اگر اسراف نباشد هزینه اضافی است و اگر خدمتی به این مردم داشته باشیم آن وقت باید افتخار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا