سرپرست فرمانداری فریدونکنار در جمع خبرنگاران؛

مرحوم مجدآرا الگویی برای مسئولان ادارات است/ ساختارمندی یادواره شهدا برای انتقال به نسل سوم و چهارم انقلاب

بصیر، حسین منفردی در در جمع خبرنگاران در گلزار شهدا تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار، اظهار کرد: شهدا در جوانی جان خود را برای رضای حق دادند و ما نسبت به آنها وظیفه داریم.

وی تصریح کرد: در روز نخست به مزار شهدا آمدم تا به خود یادآوری کنم که حضور در این سمت خدمتگذاری به برکت خون شهدا و پایداری آنها است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار همچنین از مرحوم مهندس مجدآرا نماینده اسبق مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: مجدآرا الگوی ما در سیستم اداری است.

منفردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مباحث مربوط به ترویج ایثار و شهادت را باید به صورت کارشناسی برای جوانان بیان کنیم، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فریدونکنار برنامه‌ای مدون را ایجاد می‌کنیم تا بر اساس آن ارزش و سیره شهدا به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما ساختارمندی در خصوص یادواره‌های شهدا است چرا که تبیین اهداف شهدا بسیار ضروری محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار هرچقدر بتوانیم جوانان را به این سمت بیاوریم نظام بهره برده است، خاطرنشان کرد: مطالعه‌ای آکادمیک از فریدونکنار در خصوص نقاط ضعف و قوت، موقعیت جغرافیایی، توانایی و ظرفیت‌ها را بررسی کردم و به دنبال تدوین برنامه و استراتژی برای این شهرستان هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا