مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار:

هر کیلو شالی در فریدونکنار ۱۷۹۰ تومان/ تولید ۵۵۸ تن گوشت سفید در فریدونکنار

بصیر، محمدرضا ضیائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: نصب بنر جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه داوودآباد غرب و همچنین اخطار و توقف عملیات حصارکشی اطراف شهرک خزرشهر انجام شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی تعداد ۹۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی که از این تعداد ۶۱ مورد قلع و قمع شد و مابقی موارد شناسایی شده در دست اقدام است.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته برداشت برنج شهرستان ، دستمزد کمباین‌دارها به ازای هر هکتار برداشت در اراضی مناسب برنج ایستاده و زمین خشک، هر ۱۸ کیسه ۱ کیسه و در اراضی باتلاقی و برنج خوابیده هر ۱۵ کیسه ۱ کیسه تعیین شد.

ضیائی افزود: همچنین هزینه تبدیل شالی به برنج بر اساس نرخ تصویبی از سوی اتحادیه شالیکوبی‌داران استان و تعاونی شالیکوبی داران شهرستان به ازای هرکیلو شالی هزار و ۶۸۰ ریال در کارخانجات سنتی و هزار و ۷۹۰ ریال در کارخانجات مدرن تعیین شد.

وی همچنین اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۹۹ هزار و ۷۰۰ قطعه جوجه‌ریزی در ۸ واحد مرغداری این شهرستان انجام که ۵۵۸ تن گوشت سفید تولید و روانه بازار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا