معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

فرماندار فریدونکنار باید در این شهر ظرفیت‌سازی کند/بودجه‌های فریدونکنار بسیار اندک است

بصیر، علیرضا یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: امیدواریم فرماندار فریدونکنار بتواند ظرفیت‌سازی کند و در سرمایه‌های دیگر و خود همین شهرستان در غالب شرکت‌های تعاونی و پروژه‌های مشترک توسعه شهرستان خود را در دست بگیرند و تمام امکانات لازم در زمینه تسهیلات را خود پیگیر خواهم شد.
وی درباره اختصاص بودجه به فریدونکنار با توجه به این که در سال ۸۶ که فریدونکنار همزمان با مهدی‌شهر سمنان شهرستان شد متأسفانه حتی بودجه‌هایی که برای فریدونکنار اختصاص می‌یابد به حدی اندک است که مردم احساس می‌کنند مدیر ضعیف است، اظهار کرد: فریدونکنار در مقایسه با مهدی‌شهر سمنان پیشرفته‌تر است اما این دولت چارچوبی دارد و هر شهرستان را بر اساس توسعه یافتگی ارزیابی می‌کند و این شهرستان در سیاست برنامه ریزی بالاترین بودجه را در مقایسه با شهرستان هم جمعیتش و حوزه جغرافیایی‌اش دریافت می‌کند.
یونسی تصریح کرد: بودجه‌ای که برای فریدونکنار اختصاص می یابد دست مسئولان را می‌بندد اما وضع مالی دولت خوب نیست و سال گذشته سخت‌ترین سال دولت بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: اگر مدیری توانایی مدیریت در فریدونکنار را داشته باشد اولویت به آن داده می‌شود و انتخاب از همین شهرستان است.
این مسئول گفت: بررسی‌هایی که در این شهرستان انجام شد به این نتیجه رسیدند که اگر کسی را می شناسید معرفی کنید و از این طریق می توانیم زمینه رشد و اقداماتش را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: از برخی مسئولان در بخشداری درحال به‌کارگیری هستیم و اگر چنین افراد توانمند باشند اولویت با افراد بومی شهرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا