بصیر گزارش می‌دهد؛

در جلسه ستاد فاطمیون فریدونکنار چه گذشت

بصیر، جلسه ستاد فاطمیون فریدونکنار با حضور جمعی از اعضای این ستاد در حسینیه هیئت بازار قائم (عج) این شهرستان برگزار شد.

ابوالقاسم فرجی مسئول ستاد فاطمیون فریدونکنار در این جلسه با انتقاد از برخی مسئولان نسبت به بی‌توجهی ایام فاطمیه و دیگر مناسبت‌های مذهبی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم مذهبی، قرار گرفتن تمامی هیئات به منظور اتحاد بیشتر است.

وی تصریح کرد: قطعا در این مراسم هر کس به اندازه توفیق خود مشارکت می‌کند.

مسئول ستاد فاطمیون فریدونکنار افزود: این برنامه ۲۳ اسفند امسال بعد از نماز غرب و عشا از مقابل مسجد جامع آغاز و تا مصلی ادامه دارد.

فرجی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۸۰ میلیون ریال برای برگزاری این مراسم هزینه شد که تنها ۲۰ میلیون ریال آن از سوی هیئت‌ها اهدا و مابقی را خیران این شهرستان پرداخت کردند.

حجت الاسلام حسین جانعلی‌پور رئیس شورای هیئت‌های مذهبی نیز در ادامه تصریح کرد: باید با تعامل با تمامی مجموعه‌های فرهنگی و اداری شهرستان مسائل را مدیریت و هدایت کرد و در مسیر درست قرار داد.

وی تصریح کرد: در خصوص برنامه امسال نیز دعوت از سخنران توانمند با هماهنگی امام جمعه شهرستان انجام شود و در خصوص میزان پذیرایی و در راستای جلوگیری از اسراف تجدیدنظر صورت گیرد.

حجت الاسلام غلامرضا آقاجانی از اعضای ستاد فاطمیون این شهرستان نیز با انتقاد از برخی نگاه‌ها نسبت به محدود کردن ایام فاطمیه و نقل روایتی از علامه بحر العلوم (ره) تصریح کرد: تلاش برای برگزاری بهتر مراسم فاطمیه ستودنی است و در این برنامه از تبلیغ زندگی و فرموده‌های آن حضرت غافل نشویم.

ابراهیم رحمانی مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به همزمانی فاطمیه دوم و نزدیکی آن با ایام نوروز و بنا به ابلاغیه‌های مرکز و ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌ها هر دو مناسبت رعایت شود.

اسماعیل مظلومی کناری مسئول کانون مداحان و شاعران شهرستان گفت: در بحث انتخاب مداحان برای مراسم قافله باید توجه و دقت لازم صورت پذیرد و از افرادی استفاده شود که خدشه ای به مراسم قافله عزاداری وارد نکند.

به گزارش بصیر، در ادامه این جلسه دیگر اعضاء ستاد فاطمیون فریدونکنار برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، هیچی نگذشت، جدی نگرید، همه اش حرف بود و در پایان صورتجلسه امضا و یک گزارش به سازمان و ارشاد و فرمانداری و …. وی ک خبر برای سایت و روزنامع و مجله و بوق بوق … یادتون رفت ایام فاطمیه اول چگونه گذشت؟ حالا انتخابات تموم شد یه هو دست بکار شدید و مراسم دارید…. باریکلا، باریکلا دمتون گرم با این اقدام شجاعانه اتان، دستمریییییزاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا