مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار:

رسانه‌های دروغ‌پرداز ولگردهای رسانه‌ای هستند/ خبرنگاران باید مسئولان را منصفانه نقد کنند

بصیر، مرتضی اسدپور به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبر در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه اخلاق رسانه‌ای باید رسانه‌ها وجود داشته باشد، اظهار کرد: رسانه باید تعهد اخلاقی داشته باشد و مصالح جامعه را مدنظر قرار دهد.
وی در ادامه با گلایه از برخی حاشیه‌پردازی‌ها و دروغ ‌پردازی‌هایی که در برخی رسانه های مختلف به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: چرا باید رسانه‌های ما وارد برخی مقولات شوند و نتوانند رسالت خود را به درستی انجام دهند که از عوامل به وجود آمدن حاشیه‌ها و چالش‌های زیاد در ورزش فریدونکنار به شمار آورد.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش فریدونکنار رسانه‌های حاشیه‌ساز و دروغ‌پرداز را ولگردهای رسانه‌ای نامید و گفت: این رسانه بدون هیچ تخصص و هیچ مجوزی در حال فعالیت هستند که بر پیکر رسالت اصلی این گروه زحمتکش ضربه وارد می‌کنند.
اسدپور با تاکید بر اینکه مدیران ورزش باید انتقاد شوند و این انتقاد منطقی و منصفانه باشد تا به رفع مشکلات ورزش کمک کند، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت و کمک خبرنگاران دلسوز و زحمتکش، ورزش فریدونکنار را در قله‌های رفیع قهرمانی بیش از گذشته شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا