شکست نوشاد عالمیان قابل پیش‌بینی بود

مهرداد علی‌قارداشی درباره حذف پینگ‌پنگ‌بازان ایران از المپیک ریو بیان کرد: حریف نوشاد نفر سوم اروپا است و پیش‌بینی می‌شد که شکست بخورد. البته انتظار داشتیم بهتر بازی کند. خود بازیکن هم چنین انتظاری را از خود دارد اما همه برای پیروزی قدم به المپیک می‌گذارند. به هر حال وقتی هم که نتیجه نمی‌گیرند مقداری بهانه را چاشنی کار می‌کنند.

او ادامه داد: نوشاد و ندا شهسواری اگر مانند نیما در دور مقدماتی استراحت نداشتند، بازی اول را می‌بردند. به هر حال ندا شهسواری در بین نفرات حاضر در المپیک شصت و چهارم بود و فقط ۶ نفر از او ضعیف‌تر بودند. نوشاد نیز در بخش مردان ۵۱ و نیما ۵۲ بود و ۱۸-۱۹ نفر از این دو ملی‌پوش ایران ضعیف‌تر بودند. در سیدبندی نیز شرایطی فراهم می‌کنند که نفرات ضعیف با هم بازی نکنند.

قارداشی درباره اینکه به نظر می‌رسید نوشاد و نیما تمرکز لازم را در زمان انجام مسابقه خود نداشتند، تصریح کرد: شاید نوشاد انتظاری که از خود داشت را نتوانست اجرا کند. به هر حال در هر مسابقه‌ای وقتی ورزشکار نتیجه لازم را نمی‌گیرد ناراحت می‌شود و اعصابش به هم می‌ریزد. شهسواری پیش از شروع رقابتش با حریف بلاروس عنوان می‌کرد که حتی او را می‌برد و روحیه‌اش واقعا خوب بود. شاید علت اینکه خیلی خوب بازی کرد این باشد که  روزش بوده و او ورزشکار مسابقه است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که امکان این وجود نداشت سیما لیموچی مربی شهسواری زودتر در کنار این ورزشکار باشد، گفت: بیشتر تصمیمات دست کمیته ملی المپیک است. ما خیلی تلاش کردیم یک مربی دیگر نیز همراه‌مان باشد اما تصمیم نهایی را کمیته ملی المپیک می‌گیرند. آن‌ها نیز محدودیت‌هایی داشتند بنابراین اولویت را به رشته‌های مدال‌آور یا آن‌هایی که شانس مدال دارند، داده بودند. لیموچی اکنون تازه وارد ریو شده است. آی دی کارت هم ندارد و فکر می‌کنم مدت ۱۰ روز در ریو باشد./آ

کد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا