مدیرمسئول بصیرنیوز:

شهادت با خانواده عابدینی عجین شده است/ بصیرنیوز در انتشار اخبار سیره شهدا را دنبال می‌کند

بصیر، سیداحمد حسینی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی عابدینی در منزل این شهید بزرگوار، اظهار کرد: شهادت در خانواده عابدینی عجین شده است و باید به این موضوع افتخار کرد.
وی با بیان اینکه هنوز هم پدر شهید پس از شنیدن خبر شهادت فرزندش لباس مشکی به تن نکرده است و این نشان از روحیه فراوان این خانواده دارد، گفت: این روحیه شهادت در میان تمامی مردم فریدونکنار وجود دارد.
مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه امنیت امروز مرهون فداکاری‌های شهید عابدینی‌ها است، گفت: رهبری بارها به جهاد دستور داده است و راه شهید عابدینی‌ها در راستای جهاد سخت بود.
وی با اشاره به اینکه بصیرنیوز در جبهه جنگ نرم خط مشی سیره شهدا را دنبال می‌کند، تصریح کرد:بصیرنیوز بر خود واجب می‌داند در انتشار اخبار شهدا و ارزش‌های اسلامی کوتاهی نکند.
ابوالقاسم فرجی سردبیر بصیرنیوز نیز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: امروز قلم خبرنگاران کمتر از اسلحه در جنگ نیست چرا که جنگ نرم خاکریز‌ها مشخص نیست و کار شناسایی دشمن به مراتب سخت‌تر است.
وی با بیان اینکه شهید عابدینی از شهدای تحصیلکرده کشور بوده است، تصریح کرد: رسالت شهدای مدافع حرم و خبرنگاران در یک مسیر بوده است چرا که هر دوی آنها در دفاع از مکتب زینب (س) حرکت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا