آیت‌الله طبرسی در مراسم افتتاح دفتر پایگاه خبری بلاغ:

استاندار مازندران تغییر نمی‌کند/ اعلام آمادگی برای برگزاری میزگرد خبری با مدیران کل/ خط و مشی «بلاغ» صیانت از انقلاب است

بصیر، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم افتتاح دفتر جدید پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ در ساری با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: امیدواریم هم خودمان و هم قشر بانوان نهایت استفاده و بهره‌برداری را از این دهه داشته باشیم.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت(ع)، منشا خیر و برکت و نشر احکام دینی در قم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: آنچه که در انعکاس اخبار مهم است، انتشار حقایق و واقعیت‌ها است.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه خبر عریان است و ممکن است کسی که آن را منتشر می‌کند در خبر دخل و تصرف انجام دهد، خاطرنشان کرد: وقوع چنین وضعیتی موجب می‌شود تا انسان به هر خبری اعتماد نکند.

وی با اشاره به رسالت‌های پایگاه خبری بلاغ، گفت: یکی از رسالت‌های این سایت خبری، امانت‌داری از اخبار در زمان اخذ، نگهداری و انتشار است.

در فتنه ۸۸ حوادث را در فضای مجازی گریم کردند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیاری از فتنه‌ها از جمله فتنه ۸۸ از فضای مجازی آغاز شد، اذعان کرد: در فتنه ۸۸ آنچنان اتفاقات و حوادث را گریم کردند که موجب تحریک مردم شدند.

طبرسی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با فضای مجازی، اضافه کرد: پایگاه خبری بلاغ از خبرنگارانی دلسوز، تحصیل‌کرده، بیدار، آگاه و ولایت‌مدار برخوردار است.

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید بر اینکه باید شجاعت، صداقت و قاطعیت در کار خبری وجود داشته باشد، اظهار کرد: بلاغ مطابق با شأن جریان ولایی و ارزشی است.

مسئولان مازندرانی خارج از استان نسبت به مازندران بی‌تفاوت هستند

طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلایل توسعه نایافتگی ساری نسبت به سایر مراکز استان‌ها، افزود: توجه ویژه‌ای که به سایر استان‌ها می‌شود، به مازندران وجود نمی‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مازندران کسی را در هیئت دولت ندارد که پیگیر جذب بودجه برای استان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نمایندگان مجلس فقط به فکر شهر خودشان هستند و این مسئله از پیشرفت استان جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: بارها به نمایندگان گفته‌ام که نگاهشان از گلوگاه تا رامسر باشد.

این مسئول با بیان اینکه چهره واقعی مازندران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید نمایان شد، گفت: هیچ کس تصور نمی‌کرد در محیط فاسد قبل از انقلاب مازندران، چنین افراد پاکی وجود داشته باشند.

طبرسی با بیان اینکه حق گرفتنی است، اذعان کرد: بسیاری از مسئولان و تحصیل‌کرده‌های کشور مازندرانی هستند، ولی متاسفانه نسبت به استان خود بی‌تفاوت‌اند.

عدم اتحاد مسئولان دلیل عملی نشدن منطقه آزاد در مازندران

وی عملی نشدن منطقه آزاد در مازندران را ناشی از عدم اتحاد مسئولان این استان دانست و بیان کرد: درحالی که استان‌های ضعیف‌تر به منطقه آزاد دست یافتند، ولی هنوز مسئولان مازندران در کش و قوس تعیین مکان منطقه آزاد هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مجمع نمایندگان مازندران از وی نظر نمی‌خواهند، اضافه کرد: مازندران با دولت نامحرم است و البته این تقصیر خودمان است که نیروهای‌مان را رشد نمی‌دهیم.

بنا نیست استاندار مازندران تغییر کند

وی با اشاره به شایعات فراوانی که مبنی بر برکناری استاندار مازندران وجود دارد، افزود: تا جایی که من خبر دارم بنا نیست استاندار تغییر کند و حتی در سفری که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بابلسر داشت از وی حمایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به برجام و مذاکرات هسته‌ای گفت: مواضع ما درباره برجام همان مواضع مقام معظم رهبری است و آن چیزی که قصد داشتیم در جریان مذاکرات هسته‌ای اتفاق نیافتاد.

طبرسی با اشاره به وجود ولنگاری فرهنگی در مازندران و وضعیت نامناسب حجاب در این استان، تصریح کرد: قرار است پس از هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی، تذکر لسانی در شهرستان‌ها آغاز شود.

خط و مشی «بلاغ» صیانت از انقلاب است

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه خط مشی بلاغ حمایت از ولایت فقیه و صیانت از انقلاب است، خاطرنشان کرد: با گستردگی که پایگاه خبری بلاغ در سطح استان مازندران دارد، می‌تواند اهداف انقلاب را به مردم ارائه دهد.

امام جمعه مرکز مازندران با ابراز خرسندی از فعالیت بلاغ در این استان، گفت: موجب خرسندی است که نیروهای حزب‌اللهی مازندران در فضای مجازی فعالیت دارند و خواسته‌های رهبری و ارزش‌های انقلاب را بیان می‌کنند.

طبرسی در پایان از آمادگی خود برای برگزاری میزگرد خبری باحضور مدیران کل استان مازندران در دفتر پایگاه خبری بلاغ خبر داد و عنوان کرد: در اولین گام مایلم میزگردی با حضور استاندار در بلاغ با حضور اینجانب قبل از هفته دولت برگزار شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا