از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار؛

خبرنگاران فریدونکناری تجلیل شدند/ابراهیم‌نژاد: خبرنگاری جایگاه والایی در دین اسلام دارد/حسینی: اداره تبلیغات به‌دنبال جریان سازی فرهنگی در فریدونکنار باشد+عکس

بصیر، محمدعلی ابراهیم‌نژاد در جمع خبرنگاران فریدونکناری و در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با تبریک هفته رسانه و روز خبرنگار اظهار کرد: زندگی هر روز انسان‌ها از اخبار تشکیل می‌شود و همه باید قدردان این روز مهم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری جایگاه والایی در دین اسلام دارد و در قرآن هم یک سوره به این گروه زحمت‌کش اختصاص پیدا کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: قلم‌ها در صورتی ارزش پیدا می‌کنند که پایبند به ارزش‌های اسلامی و خون شهدا باشند و در این مسیر حرکت کنند.

ابراهیم‌نژاد افزود: کسانی که قلم در دست دارند باید مانند آفتاب نور خود را برای همه انعکاس دهند و موجب روشنگری در سطح جامعه شوند.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائلی است که به فراموشی سپرده شده گفت: خبرنگاران می‌توانند ارزش‌های اسلامی و مسائل دینی را پررنگ کنند و نسبت به این مسائل حساس باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید تحلیل درستی از وقایع پیرامون خود داشته باشند خاطرنشان کرد: اگر خبرنگاران و کسانی که دست به قلم دارند نباشند هیچ‌گاه فیش‌های نجومی انتشار پیدا نمی‌کرد و همچنین اگر اصحاب رسانه نباشند صدای هیچ مظلومی به گوش نخواهد رسید.

در ادامه این نشست سیداحمد حسینی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای اهمیت بسیار است گفت: به‌دنبال نشر ارزش‌های اسلامی هستیم و بخشی که برای مجموعه بصیرنیوز دارای اهمیت است معرفی ارزش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در کشور ایران بسیار بالا است، نیاز به توجه زیادی دارد چراکه بسیاری از خانواده‌ها بر اثر استفاده نادرست از این تکنولوژی در معرض تهدید قرار دارند.

حسینی تصریح کرد: متاسفانه و بر اثر بی‌توجهی مسئولان فریدونکنار ساحل این شهرستان دچار ناهنجاری‌های فراوانی شده است که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه شهرستان فریدونکنار به یک جریان‌سازی فرهنگی نیازمند است و اداره تبلیغات در این امر نقش بسیار ویژه‌ای دارد گفت: همه باید با ولنگاری فرهنگی مقابله کنیم.

tajlil az khabarnegaran (2)

tajlil az khabarnegaran (4)

tajlil az khabarnegaran (5)

tajlil az khabarnegaran (17)

tajlil az khabarnegaran (18)

tajlil az khabarnegaran (19)

tajlil az khabarnegaran (20)

tajlil az khabarnegaran (21)

tajlil az khabarnegaran (22)

tajlil az khabarnegaran (23)

tajlil az khabarnegaran (26)

 tajlil az khabarnegaran (30)

tajlil az khabarnegaran (34)

tajlil az khabarnegaran (36)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا