رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار:

ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی در فریدونکنار به بهره‌برداری می‌رسد

بصیر، محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ساختمان اداری تبلیغات اسلامی فریدونکنار در مرحله دیوار چینی قرار دارد که با تاکید مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و همکاری دیگر دستگاه‌ها در خصوص تامین اعتبارات مالی این پروژه بتوانیم در زمان مناسب شاهد بهره‌برداری این مجموعه اداری در شهرستان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در فریدونکنار، تصریح کرد: امروز مشکلات جامعه از نبود تقوا است و ترس از تبعات امر به معروف و نهی از منکر که اگر بدانیم این امر از اعمال و عبادات ما چه جایگاه و درجه ای دارد نزد خدا هرگز از آن غفلت نمی‌کردیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار گفت: با تقویت تقوا در مردم و فرهنگ سازی صحیح و خودسازی می‌توانیم جامعه خود را نیز اصلاح کنیم و هر کس باید اول از خود و سپس از اطرافیانش آغاز کند و به تدریج این امر را توسعه دهد و تا زمانی که خود عامل نباشیم گفتار ما در دیگران اثرگذار نیست.
ابراهیم‌نژاد افزود: در قرآن و روایات تاکید فراوانی بر امر به معروف و نهی از منکر شده است و هرگز از قطع معاش و از دست دادن جان و غیره هراس نداشته باشید که تا خدا نخواهد اتفاقی نمی‌افتد و کسانی که با خدا معامله کنند ضرری نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برگزاري جلسه مربیان و رابطان هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت فريدونكنار نیز گفت: ایجاد نشاط و شادابی در کلاس‌های هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت باید در دستور کار رابطان و مربیان طرح باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با بیان اینکه پیگیری تولید نشریات هسته فرهنگی جوان و برگزاری اردوهای داخل استان نیز از برنامه های هسته فرهنگی جوان است، تاکید کرد: رابطان طرح نسبت به مستندسازی فعالیت‌های کلاس تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا