گواردیولا گلر بارسا را از چنگ‌شان در می‌آورد

نشریه مارکای اسپانیا ادعا کرده است که باشگاه منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن کلودیو براوو به باشگاه بارسلونا پیشنهادی ۱۶ میلیون یورویی داده است که مورد قبول قهرمان فصل گذشته لالیگا واقع شده است. من‌سیتی علاوه بر این ۱۶ میلیون یورو، چهار میلیون یورو دیگر هم به‌عنوان پاداش در نظر گرفته است.

در حالی که تا یک هفته پیش اخباری از تلاش پپ گواردیولا، سرمربی جدید منچسترسیتی برای خرید مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا به گوش می‌رسید، حالا اکثر رسانه‌های انگلیسی از تغییر گزینه او و تمرکزش روی جذب براوو خبر می‌دهند. مارکا اما پا را فراتر گذاشته و ادعا کرده است که در آینده‌ای نزدیک باید انتظار عقد قرارداد میان طرفین را داشت.

این نشریه اعلام کرده است که بارسایی‌‌ها حاضر شده‌اند دروازه‌بان ۳۳ ساله‌شان را به منچسترسیتی بفروشند. از قرار معلوم مصدومیت مارک آندره تراشتگن در اردوی پیش‌فصل بارسلونا، گواردیولا را از ادامه تلاش برای خرید وی منصرف کرده است. در همین حال مارکا نوشته است که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به فروش براوو تمایل چندانی نداشته است، اما سماجت آبی‌پوشان شهر منچستر او را سرانجام تسلیم کرده است.

نیمکت‌نشین شدن جو هارت، دروازه‌بان انگلیسی شماره یک منچسترسیتی در اولین بازی فصل این تیم در لیگ برتر در شرایطی که وی هیچ مشکل خاصی نداشت، یک بار دیگر این فرضیه را که پپ گواردیولا به او اعتقادی ندارد، قوت بخشیده و در همین حال شنیده می‌شود که امکان دارد او به اورتون قرض داده شود./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا