رئیس اداره ورزش فریدونکنار:

مسابقات آب‌های آزاد قهرمانی مازندران در فریدونکنار برگزار شد

بصیر، کاظم رنجبر در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی آب‌های آزاد مازندران با حضور ۱۷ شهرستان و ۷۰ ورزشکار در فریدونکنار به میزبانی هیئت شنا این شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار مناسب بود و امیدواریم که بتوانیم میزبان مسابقات قهرمانی کشور در این شهرستان باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: در این رقابت‌ها که در چهار رده زیر ۲۰، ۲۰ تا ۳۰، ۳۰ تا ۴۰ و بالای ۴۰ سال برگزار شد رامتین كاظمی از آمل رتبه نخست را به دست آورد، مهدی محروق از ساری و دانیال شجاعی از نور در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
رنجبر افزود: همچنین در رده ۲۰ تا ۳۰ سال، امیر میرچی از تنکابن، بهشاد علیزاده از ساری و مجتبی لاغری از فریدونکنار در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: در رده ۳۰ تا ۴۰ سال ساسان ساحلی از تنكابن، مصطفی غلام‌نیا و مانی محمدی از بابلسر اول تا سوم شدند و در رده بالای ۴۰ سال، بهمن كاسگری و ناصر زمانی ازتنكابن و هادی صبوری از فریدونكنار رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.
وی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت حقوق ناجیان غریق این شهرستان، اظهار کرد: حقوق تیرماه ناجیان غریق فریدونکنار روزهای گذشته واریز شد.
رنجبر خاطرنشان کرد: به منظور آرامش روانی و آسودگی خیال ناجیان غریق برای امسال برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته است و امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا