رئیس هیئت شنا فریدونکنار مطرح کرد

حضور ۷۰ شناگر در رقابت‌آب‌های آزاد مازندران در فریدونکنار/ به دنبال جذب اسپانسر برای ساخت استخر هستم

بصیر، مرتضی اسدپور  در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: نحستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی مازندران گرامیداشت سردار سپاه اسلام شهید حاج حسین بصیر، یادبود مهاجر ثارالله مهدی بصیر و شهدای مدافع حرم فریدونکنار سردار شالیکار و علی عابدینی در بندر این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۷۰ شناگر از سراسر مازندران در این رقابت‌ شرکت کردند، تصریح کرد: سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار بالا بود.
رئیس هیئت شنا فریدونکنار خاطرنشان کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، این رقابت‌ها در بندر این شهرستان برگزار شد که از همکاری رئیس بندر و رئیس هیئت مدیره شرکت راهبران تشکر می‌کنم.
اسدپور با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور در مریوان اعزام می‌شوند، گفت: جلسات هماهنگی فراوانی پیش از برگزاری این رقابت‌ها با مسئولان هیئت شنا استان و شهرستان برگزار کردیم.
وی با تشکر از درگزینی قائم مقام هیئت شنای مازندران و بنده‌نژاد مسئول مسئول کمیته شنای آب‌های استان به منظور حمایت برای برگزاری این رقابت‌ها، گفت: از نگاه حمایتی حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان به هیئت شنا استان مازندران و فریدونکنار تشکر می‌کنم.
رئیس هیئت شنا فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه در فریدونکنار استخر وجود ندارد، افزود: به دنبال جذب اسپانسر برای ساخت استخر در این شهرستان هستیم.
اسدپور خاطرنشان کرد: تمرکز خود را بر روی آب‌های آزاد گذاشتیم چرا که ۹ کیلومتر دریای بکر داریم و می‌توانیم در این زمینه به موفقیت‌های مناسبی دست یابیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا