امید به جام جهانی با جوان‌های سرحال+عکس

در فهرست تیم ملی همواره چهره‌های جوان و جدیدی که هر یک ستاره‌های تیم باشگاهی‌شان هستند به چشم می‌خورند که می‌توانند امیدهای ایران برای صعود به جام جهانی را بیشتر از قبل کنند و در کنار نفرات قدیمی ترکیب خوبی تشکیل دهند.
سعید آقایی پس از بازی‌های درخشانی که به ویژه در فصل اخیر برای تراکتورسازی انجام داد، دو ماه قبل نخستین بار به تیم ملی دعوت شد و به اردوی ارمنستان رفت که عملکرد خوب او در این تمرینات و همچنین چهار هفته اخیر لیگ برتر موجب شد کی‌روش دوباره او را در لیست دعوت شده‌های خود قرار دهد و به عنوان یکی از مدافعان چپ انتخاب کند.

 


محمد انصاری امسال قابلیت‌های بیشتری از خود به نمایش گذاشته و نشان داده علاوه بر بازی در سمت چپ خط دفاعی، می‌تواند به عنوان مدافع میانی هم بازی کند که این توانایی او و عملکرد خوبی هم که در پست جدید نشان داده موجب شد سرمربی ایران دوباره مدافع با اخلاق سرخ پوشان را به اردو دعوت کند.
یکی دیگر از چهره‌های جوان حاضر در لیست تیم ملی پیش از دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر قطر و چین احسان پهلوان، ستاره فصل اخیر ذوب‌آهن است که علاوه بر تیم باشگاهی، در تیم ملی امید و بزرگسالان هم هر وقت به میدان رفته توانسته عملکرد خوبی ارائه کند و نشان دهد می‌تواند جایگزین مطمئنی برای وینگرهای راست و چپ حال حاضر ایران باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا