در آئین تجلیل از خبرنگاران فریدونکناری در شورای شهر؛

عزیزی: باید انتقادپذیر باشیم تا خودمان را بسازیم/ میرانی: خبرنگاران فرهیختگان شهر هستند

بصیر، آئین تجلیل از خبرنگاران فریدونکناری از سوی شهرداری و شورای اسلامی این شهر در سالن اجتماعات شورای شهر فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم سیده نازبانو عزیزی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار اظهار کرد: قلم خبرنگاران فریاد افراد بی‌صدا است.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار در کشور جاودانه شده است، گفت: خبرنگاران باید صادقانه قلم بزنند و حقیقیت را بیان کنند.

این عضو شورای شهر فریدونکنار افزود: باید انتقادپذیر باشیم تا خود و آینده‌مان را بسازیم.

سیدهادی میرانی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار نیز در این آئین اظهار کرد: شهرداری مدیر اجرایی و شورای شهر مدیر برنامه‌ریزی شورای شهر است و پس از تعیین مصوبات، پیگیری آن بر عهده اعضای شورای شهر و اجرای آن بر عهده شهرداری است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین شهرداری و شورای شهر بسیار خوب و مطلوب است، گفت: برخی از برنامه‌هایی که ارائه داده می‌شود در حد شورای شهر نیست و زیرساخت‌های شهری خوبی در این دوره صورت پذیرفت.

عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به برخی عملکرد شهرداری و شورای شهر، خاطرنشان کرد: لایه‌روبی رودخانه‌ها برعهده سازمان آب و منطقه‌ای است اما در هر سال به وسیله بیل بازو بلند رودخانه این شهر را لایروبی کردیم و امسال نیز این برنامه رو بر عهده داریم.

محمدعلی رحمانزاده عضو دیگر شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه رئیس شورا به عنوان سخنگوی شورا است، گفت: عملکرد شورا در هر ۶ ماه یکبار در نشریه پیام شورا منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود سختی‌های مالی فراوان عملکرد زیرساختی مناسبی در این دوره از شورای اسلامی شهر فریدونکنار صورت گرفت، خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که نگاه ما همه‌جانبه نگر باشد و اگر انتقادی صورت می‌گیرد بر اساس واقعیت باشد.

این عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه در این دوره فعالیت‌های عمرانی ورزشی، خوبی صورت گرفت: من مایل به برقراری ارتباط با رسانه نیستم اما در مجموع تعامل این دوره از اعضای شورای شهر با رسانه مطلوب بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا