معاون اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار خبر داد

۱۰۰ درصد مساجد فریدونکنار نماز جماعت اقامه می‌کنند

بصیر، سیداحمد میررمضانی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات اداره تبلیغات این شهرستان، اظهار کرد: تامین روحانی مسجد با اداره تبلیغات اسلامی است و این اداره باید در اعزام روحانی به مساجد نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان فریدونکنار ۵۴ مسجد فعال دارد که تعدادی از آنها در حال تجدید بنا هستند، تصریح کرد: در ۱۰۰ درصد مساجد فریدونکنار نماز جماعت برگزار می‌شود که مانند آن را در هیچ جای دیگر استان شاهد نیستم.

معاون اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه در۱۷ مسجد در فریدونکنار تنها یک بار در روز نماز جماعت اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مساجد شهرستان فریدونکنار دارای خانه عالم است.

میررمضانی با تاکید بر اینکه برای پویایی مساجد باید نیروی جوان و متعهد به مجموعه هیئت امنا اضافه شود، گفت: در ۱۳ مسجد شهرستان نماز صبح برگزار می‌شود که ۷ مسجد در روستا و ۶ مسجد در شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ مردم به رهبران دینی و روحانیت متعهد و وفادار بودند، خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس مسجد پایگاه اصلی حمایت از رزمندگان بوده است.

معاون اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با تاکید بر اینکه باید جوانان را با مساجد آشتی دهیم، تصریح کرد: با آشنایی و دوستی جوانان با مساجد بسیاری از معضل‌های اجتماعی برطرف می‌شود.

میررمضانی با بیان اینکه مساجد چندین ستون اصلی دارند که در پویایی آن موثر هستند، گفت: نقش عالم، هیئت امنا، خادم، پایگاه مقاومت و برنامه‌های مساجد در جذب نمازگزار به ویژه نسل جوان بسیار موثر است و اگر در انتخاب و برنامه‌ریزی ارکان مسجد دقت لازم را داشته باشیم نمازگزار جذب مسجد می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا