طنز؛ داداش داری اشتباه می‌زنی!

بصیر،

به نظر ما که به جز رونالدو، خیلی‌ها دارند اشتباه می‌زنند، شما نظری ندارید؟

کریستیانو رونالدو عکسی از خودش در حال تمرینات بدنسازی منتشر کرد که به نظر یکی از هموطنان ما که گویا در بدنسازی بسیار حرفه‌ای هستند! حرکت رونالدو اشتباه بود. پس ایشان در کامنتی که برای رونالدو گذاشتند، گفتند که «داداش داری اشتباه می‌زنی». می‌گویند از آن روز رونالدو علاوه بر اینکه تمرین نکرده، حتی از خانه هم خارج نشده. افسردگی حاد گرفته و دارد مثل ابر بهار گریه می‌کند. گویا قرار است پست جدیدی بگذارد و از این هموطن تشکر کند. احتمالا دوست داشته باشید بدانید که به جز رونالدو، دیگر چه کسانی دارند اشتباه می‌زنند! پس با ما همراه باشید.

تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان: رفتی عضو تیم آذربایجان شدی به کنار، جلوی تیم سابق خودت مسابقه می‌دی به کنار، توی مسابقه برنده هم می‌شی به کنار، لااقل با دو سه تا اختلاف بازی رو ببر نه با دوازده تا! داداش داری اشتباه می‌زنی! هم تیمی‌های سابق خودت هستن ها!

رئیس فدراسیون تکواندو و جمعی از همراهان: مربی ایرانی تیم آذربایجان خائنه؟ یعنی الان رائول لوزانو مربی آرژانتینی تیم ایران هم خائنه و هیچ وقت نباید جلوی آرژانتین برنده بشه؟ داداش‌ها دارید اشتباه می‌زنید ها! به جای این حرف‌ها ببینید چرا این ورزشکارا و مربیا از ایران می‌رن. مدیریت را دریابید خب!

پهلوان حسن یزدانی: خسته نباشی دلاور! خدا قوت پهلوان! اما زدی کشتی‌گیر روس رو نابود کردی که! دیگه اون آدم سابق نمیشه که! داداش داری اشتباه می‌زنی! تقصیر اون بیچاره نبوده که بقیه ورزشکارامون مدال نیاوردن، چرا تلافی همه رو سر اون خالی کردی!

کمیل قاسمی: داداش درسته که المپیک حامی مالی نداره و در عوض برنامه‌های آشپزی صدا و سیما چندتا چندتا اسپانسر دارن، اما دلیل نمی‌شه که به جای کشتی گرفتن، طرز تهیه کتلت رو به آمریکایی‌ها یاد بدی. اونم توو نیمه‌نهایی المپیک. داداش شمام داری اشتباه می‌زنی ها!

جناب وزیر ورزش: شما گفتید که حد ورزش ایران همین بوده و المپیک لندن استثنا بوده؟ ما که باورمون نمیشه! داداش داری اشتباه می‌زنی! حداقل انتظار داشتیم بگید که تقصیر قبلی‌ها بوده. حالا صبر می‌کنیم که المپیک کلا تموم بشه و همه برگردن ببینیم کی چه توضیحی می‌ده ولی اینجور وقت‌ها توی بعضی از کشورها وزیر ورزش استعفا می‌ده. در جریانید که!

به جز موارد و افرادی که ما گفتیم، احتمالا شما هم کسانی را بشناسید که به آنها بگویید دارند اشتباه می‌زنند. پس وقت را تلف نکنید و به صفحات مجازی آنها بروید. از فحش دادن و بد و بیراه گفتن که بهتر است. سر راه‌تان استقلالی‌ها را هم دیدید به آنها بگویید جدول را دارند اشتباه می‌روند! مراقب خودتان باشید. از توی سایه هم بروید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا