رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار خبر داد

افزایش ۴۵ درصدی صدور شناسنامه مکانیزه در فریدونکنار

بصیر، حرمت‌الله قیصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: از ۱۵ هزار و ۵۷۱ نفر درخواست کارت هوشمند ملی در این شهرستان دریافت شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو ایستگاه دریافت درخواست کارت هوشمند ملی در اداره ثبت احوال و اداره پست فریدونکنار در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: یک دفتر پیشخوان در شهر فریدونکنار و یک دفتر در روستای کاردگرمحله نیز درخواست کارت هوشمند ملی مردم را دریافت می‌کند.
رئیس ثبت احوال فریدونکنار گفت: استقرار سازمان الکترونیک، ارتقای مستمر کیفیت و کمیت ارائه خدمات، افزایش کارآیی و بهره‌وری و ارائه خدمات با سرعت و دقت از اهداف اصلی و مهم ثبت احوال این شهرستان است.
قیصری در ادامه از ثبت دو هزار و ۶۷۵ واقعه ولادت و صدور شناسنامه نوزاد در دوره سه ساله تدبیر و امید خبر داد و گفت: ولادت در فریدونکنار نسبت به مدت مشابه گذشته ۷ درصد افزایش داشته است و همچنین در این مدت هزار و ۷۵ واقعه طلاق ثبت شد.
وی تصریح کرد: برای ۶ هزار و ۷۶۵ نفر شناسنامه مکانیزه صادر شد که نسبت به مدت مشابه ۴۵٫۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنین ۹۷۵ جلد شناسنامه المثنی در فریدونکنار صادر شد.
رئیس ثبت احوال فریدونکنار افزود: ثبت هزار و ۶۱۰ واقعه ازدواج و ۶۹۵ طلاق از دیگر فعالیت‌های این اداره است.
قیصری تصریح کرد: زمینی به مساحت ۷۷۹ مترمربع از سوی شهرداری و راه‌شهرسازی در خیابان جنب اداره گاز و بنیاد شهید به این اداره اختصاص یافت که سال گذشته کلنگ‌زنی ساخت ساختمان اداری آن صورت پذیرفت و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا