ساهاکیان: به دنبال قهرمانی در خاک کشورمان هستیم

بصیر،تیم ملی بسکتبال کشورمان این‌ روزها خود را برای حضور در مسابقات چنلج‌‌کاپ آسیا که از ۱۹ شهریور در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

اوشین ساهاکیان یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی، مسابقات و حریفان توضیحاتی داده است که در زیر می‌خوانید:

*: شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات چگونه است؟

۲ هفته تمرین سخت و پرفشار را پشت‌سر گذاشتیم و کارهای بدنسازی انجام دادیم اما در این هفته یک مقدار فشارها کمتر شده و بیشتر روی مسائل تاکتیکی و بازی ۵ به ۵ کار می‌کنیم. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و انگیزه بسیار بالایی دارند.

*: تمرین نکردن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نگران‌کننده نیست؟

بهتر بود سالن زودتر آمده می‌شد و می‌توانستیم تمرین بیشتری کنیم اما ظاهراً یک سری ایرادها وجود دارد که فکر می‌کنم تا شنبه برطرف شده و بتوانیم ادامه تمرینات‌مان را آنجا برگزار کنیم اما در مجموع شرایط این طور شد و ما هم باید کنار بیاییم.

*: حریفان تیم ملی را در دور مقدماتی چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر ۲ حریف ما یعنی قطر و عراق تیم ملی اصلی خود را به این مسابقات می‌آورند و ۲ بازی سنگین و پیش‌رو داریم با عراق در غرب آسیا بازی کرده‌ایم و آنجا نشان داده‌اند که تیمی هستند که هیچ وقت پا پس نمی‌گذارند و تا آخرین لحظه می‌جنگند. قطر هم یک گارد خارجی آورده آن طور که پیدا است شرایط بسیار خوبی دارد.

*: همه به دنبال قهرمانی تیم ملی در وطن هستند این موضوع چقدر روی کار شما تأثیر می‌گذارد؟

همه بچه‌ها به دنبال قهرمانی هستند ما بعد از مدت‌ها یک میزبانی گرفته‌ایم و باید تلاش کنیم با موفقیت مسابقات را به پایان برسانیم. انگیزه بازیکنان هم بسیار بالا است و امیدواریم با حمایت تماشاگران روی سکوی قهرمانی برویم.

*: وضعیت باشگاهی‌ات چگونه خواهد بود؟

با یکی ۲ باشگاه مذاکره کرده‌ام و منتظرم که نتیجه نهایی را بدهند. در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی تیم ملی است و باید بعد از این رقابت‌ها به تیم باشگاهی فکر کنم./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا