تیم جدید جو هارت مشخص شد

بصیر،

با انتصاب پپ گواردیولا به‌عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی در این تابستان، ورق برای جو هارت در این تیم کاملاً برگشت و دروازه‌بانی که سال‌ها در این تیم برو و بیایی برای خود داشت، از عرش به فرش افتاد. گواردیولا که ظاهراً اعتقادی به هارت ۲۹ ساله ندارد، ویلی کابایرو را به او ترجیح داد و در نهایت هم کلودیو براووی شیلیایی را از بارسلونا به‌خدمت گرفت تا نشان دهد که اعتقادی به دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس ندارد.

هارت که به‌مدت ۱۰ سال در منچسترسیتی حضور داشته است در دیدار برگشت این تیم مقابل استوا بخارست رومانی فرصت بازی پیدا کرد تا به‌نوعی با هواداران آبی‌پوش شهر منچستر خداحافظی کرده باشد. در رسانه‌های انگلیسی هم حتی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه منچسترسیتی حاضر است ۷۵ درصد از دستمزد هارت را به تیمی که وی را قرض بگیرد، بدهد تا او از اتحاد برود.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های دروازه‌بان انگلیسی من‌سیتی در گفت‌و‌گو با سایت روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: جو هارت به تورینو ملحق می‌شود و این انتقال قطعی است. پاسخ هارت هم به تورینو مثبت بوده است. باشگاه منچسترسیتی نیز به این انتقال چراغ سبز نشان داده است./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا