سردار نقدی:

امنیت امروز مرهون ایستادگی در جبهه مقاومت است/ مرتبطان با سران فتنه و خوش‌بین به آمریکا در انتخابات جایگاهی ندارند

بصیر، نشست اخلاقی، تربیتی و بصیرتی با حضور سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در محل حسینیه ثارالله سپاه شهرستان زرند با حضور پرشور بسیجیان شهرستان برگزار شد.

سردار نقدی در ابتدای این نشست با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خصوصا ۵۸۰شهید شهرستان زرند به برجستگانی همچون شهید علی عرب اشاره کرد و گفت: این شهید نوجوان با رشادت خود درس بزرگی به همه ما در همه تاریخ داد.

وی شهر زرند را شهری مهم و انقلابی و دارای کارنامه درخشان معرفی کرد و اظهار داشت: تقریبا از هر ۲۵جوان زرندی یک نفر شهید شده است که این یک عیار بالا و نشان از عمق معنویت است و این توقع را از شما بالا می برد تا در آینده نیز جایگاه شهر خودتان را حفظ نمایید.

سردار نقدی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشروی است و اگر می بینیم که اسرائیل حتی توان دسترسی به منطقه غزه که از نصف شهر شما هم کوچکتر است ندارد و حتی در این منطقه موشک های زمین به زمین و … ساخته می شود این از قدرت انقلاب است.

وی افزود: استکبار بسیار وقیحانه عمل می کند و با خون و خونریزی در منطقه به اعمال ننگین خود ادامه می دهد و البته رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفته مسئله سوریه موی مرا سفید کرد که باید به شما بسیجیان تبریک بگویم که با ایستادگی موی آنها را سفید کردید.

وی ادامه داد: اگر امروز ما امنیت داریم از ایستادگی مان در جبهه مقاومت است و باید بدانیم که اینطور نیست اگر با دشمن کنار آمدیم وضعیت اقتصادی مان خوب می شود، نه بلکه اصلاً زیرساخت اقتصادمان که همان امنیت است خراب می شود و همین کارخانجاتی هم که شما می بینید اینجا کار می کنند زیر بار ناامنی می روند و خراب می شوند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که امام فرمودند، انقلاب را باید تا آخر برد تا جایی که ظلم ریشه کن شود و قرآن هم می فرماید تا ظلم هست مبارزه هم هست و البته نوید پیروزی هم داده است که تا الان هم پیروز بوده ایم، چرا که سختی کشیده ایم و خدا هم به ما جایزه داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات کنونی است، معجزه نمی شود کرد بلکه باید خودمان کالای ایرانی بخریم و تا وقتی که کالای خارجی مصرف می کنیم خودمان داریم به بیکاری جوانانمان دامن می زنیم.

سردار نقدی تصریح کرد: ما نباید نفت خام را بفروشیم بلکه باید آنرا به فراورده تبدیل کرد، اما متاسفانه نفت خام می فروشیم و مسئولان هم می گویند الحمدالله امسال فلان بشکه نفت صادر کردیم درصورتی که باید بگویند استغفرالله نفت صادر کردیم.

وی ادامه داد: راه برون رفت از مشکلات گوش فرا دادن به حرف های گهربار رهبر انقلاب است و افتخار ما این است که رهبرمان عالم ترین، با تقواترین و آگاه ترینِ آدمهاست که باید حرفش را باید با طلا نوشت.

وی افزود: شما ببینید مقام معظم رهبری چقدر به صنایع تبدیلی کوچک تاکید دارند، خب همه مسولین و اصناف کمک دهند تا زیر بال جوانان را بگیرند تا در این زمینه موفق شوند.

سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین در ادامه به سوالات چند تن از بسیجیان حاضر در جلسه به شرح ذیل پاسخ داد.

وی در ارتباط با برجام گفت: مقام معظم رهبری از روز اول گفتند به مذاکرات خوش بین نیستند منتهی فرمودند نرمش قهرمانانه ای می کنیم تا همه خباثت و پلیدی آمریکا را ببینند و همین هم شد.

وی افزود: دشمنان بعد از برجام به بهانه FATF به بانک های ما می گویند شما حق ندارید با بعضی از مراکز کشورتان معامله کنید، اقتصاد مقاومتی یعنی ما آزاد باشیم نه اینکه زیر بار دیگران باشیم و هر وقت هر کار خواستند به ما تحمیل کنند.

نقدی در ارتباط با سوالی در مورد وضعیت حجاب گفت: راهش این است که خواهران بسیجی متدین و صاحب فضل در پایگاه های بسیج با مهربانی و ملایمت حجاب و فضائل حجاب را گسترش دهند تا بی حجابی را از بین ببرند و ما با این موضوع که با زور اینکار صورت بگیرد مخالفیم.

وی در ارتباط با حقوق های نجومی نیز گفت: حقوق های نجومی ظلم و ضداسلام است و به هیچ وجه قانونی نیست و حال اگر در قانون اساسی برای آن حکمی نیست باید حکم فقیه را اجرا کرد و شلاق را باید در همین جا زد.

وی ادامه داد: اسلام در برابر مدیران و کارگزارانی که به بیت المال تعرض می کنند برخورد جدی را می خواهد و این ضداسلام است که با آنها با رحم و شفقت برخورد کنیم، باید فریادها در این زمینه بلند باشد.

سردار نقدی در ارتباط با انتخابات سال آینده و نقش بسیج گفت: بسیج برای انتخابات باید روشنگری کند و معیارها را به خوبی بیان کند تا مردم به دنبال شعارها راه نیفتند بلکه با معیار بسنجند و بدانند که اقتصادی که مشکل دارد با شعار ۱۰ و ۵۰ و ۱۰۰ روز درست نمی شود بلکه کشور به کسی احتیاج دارد که خودش را فدای اقتصاد کشور کند نه اقتصاد را فدای شعارهای تبلیغاتی خود نماید.

وی در پایان گفت: بهترین راه برای انقلابی ماندن این است که هر پایگاهی در هر محله و روستایی که هست به اصلاح آن محله بپردازند و برای خود چشم انداز تعریف کنند و پیاده نمایند به طور مثال تا سال فلان همه بی سوادان محله را باسواد نمایند یا برای بیکاران کار ایجاد کنند و غیره.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا