در پی طوفان شب گذشته در فریدونکنار/

خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های فریدونکنار وارد شد/تا دقایقی دیگر برق ۹۰ درصد مردم فریدونکنار وصل می‌شود/مردم فریدونکنار از مصرف بیهوده آب پرهیز کنند

بصیر، حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز گفت: کمیته بحران در این شهرستان تشکیل شده است و  بنابر گزارش‌های رسیده روستاهای فریدونکنار آسیب بیشتری نسبت به شهر دیدند.
وی همچنین اظهار کرد:بزرگترین مشکل فریدونکنار در حال حاضر قطعی آب است.

علی رحمانی رئیس اداره برق فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به طوفان شب گذشته در این شهرستان اظهار کرد: آسیب جدی به زیرساخت‌های فریدونکنار وارد شده است و با توجه وزش باد شدید برق مناطقی از شهر قطع شده بود که با تلاش همکاران تا دقایقی دیگر برق ۹۰ درصد مردم وصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از درختان شهرک ساحلی خزرشهر بر روی تیربزق افتاده است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی اکیپ‌ها به شهرک خزرشهر اعزام شده‌اند اما هنوز نتوانسته‌ایم کار وصل برق شهرک را به اتمام برسانیم.

رئیس اداره برق شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: به علت قطع برق در نقاط مختلف شهرستان آب شرب هم قطع شده است و همه در حال تلاش هستیم تا هر چه سریعتر برق منازل و مجتمع‌ها را وصل کنیم و هر زمانی که برق وصل شود شهروندان می‌توانند به  آب شرب هم دسترسی داشته باشند.

جعفر جعفرنیا رئیس اداره آب شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: با توجه به‌اینکه برق منبع ذخیره آب از ساعت ۵ بامداد تا هم‌اکنون قطع می‌باشد این ذخیره برای ساعاتی کافی است و به همین علت آب شهرستان قطع می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریدونکناری که آب منازلشان وصل است و یا اینکه با افت فشار روبرو هستند با توجه به کمبود آب از استفاده بیهوده پرهیز کنند تا بقیه شهروندان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

سید حسین میرمرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: به‌دنبال آن هستیم مکان های حادثه خیز رفع خطر شود و از اذان صبح تا امروز پرسنل شهرداری در سطح شهر فریدونکنار حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری به دنبال رفع خطر هستند و تمیزی شهر در مرحله بعدی قرار دارد خاطرنشان کرد: شهردار فریدونکنار نیز باید در شهر حضور داشته باشد.
میرمرادی افزود: در حال حاضر مرحله دوم عملیات شهرداری با حضور تمامی نیروهای خدماتی، آتش نشانی و فضای سبز برای پاکسازی آغاز شده است.

نجار ریس فضای سبز شهرداری فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اینکه از صبح امروز خطرهای اولیه را رفع کردیم اظهار کرد: سه درخت در پارک لاله، دو عدد درخت رو به روی پارک، دو درخت در پلاژ میدان منتهی به سونا، یک درخت سالن ورزشی و تعدادی درخت در رودخانه‌ها را جمع آوری کردیم.
وی تصریح کرد: از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح امروز با ۱۰ نفر مشغول فعالیت هستیم و ۴۰  نیروی خدماتی نیز از ساعت ۵ صبح در فیروزآباد، ایثارگران، ولیعصر، هلال احمر، ۲۴ متری ساحلی، خیابان معلم و ۱۶ متری نامی مشغول به فعالیت هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا