زد و خوردی که هرگز دیده نشد+عکس

بصیر، درگیری دقایق پایانی بازی ابتدایی تیم ملی در برابر قطر حواشی فراوانی را به همراه داشت، حاشیه هایی که حاصل درگیری عوامل دو تیم بود و البته در این میان تعدادی از بازیکنان نیز در متن درگیری حضور داشتند.

 
در حالی که اولین موج درگیری در نزدیکی دروازه قطری ها به اتمام رسیده بود جنجالی جدید در کناری از زمین و نزدیک به نیمکت ایران با در متن قرار گرفتن سباستین سوریا آغاز شد، در این لحظات سردار آزمون به تنها در کنایی گوچی بود و شریک آرامش او، پس از گلزنی در اوج هیاهو بود.

 

 

 

وی پس از بلند کردن قوچان نژاد از زمین، خود را به سرعت به متن موج دوم درگیری رساند و خود را با مدافع چپ قطری ها درگیر کرد، او با ضربه ای اکرم عفیف را به خارج از زمین هدایت کرد، ضربه ای که در آن هیاهو با خشونت همراه بود و باعث شد تا مدافع دیگر قطری به دفاع از همبازی خود، خشونت سردار را پاسخ دهد.

 

 

 

 

 

عبدالکریم حسن، مدافع قطری ها سردار آزمون را بی نصیب از ضربه خود نگذاشت و ضربه ای را با پا به کمر وی وارد کرد تا به نوعی پاسخ درگیری آزمون با اکرم عفیف را بدهد.

 

 

 
این موج درگیری در نهایت با مداخله نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه ختم شد تا بازیکنان دقایق پایانی بازی را بگذرانند و البته ایران به گل دوم خود دست پیدا کند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا