سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار؛

برگزاری ۱۳۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار/ ۴۰ هزار منبع کتاب در کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار وجود دارد

بصیر، نقدی بابایی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: ۳۹ هزار و ۸۸۹ کتاب منبع کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار وجود دارد که ۲۹ هزار و ۲۷۲ منبع در کتابخانه خاتم‌الانبیاء و ۱۰ هزار و ۶۱۷ منبع نیز در کتابخانه شهید بصیر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ منبع دیداری و شنیداری در کتابخانه خاتم‌الانبیا و ۶۳ منبع نیز در کتابخانه شهید بصیر فریدونکنار وجود دارد، تصریح کرد: ۴۴۲۸ کتاب کودک و ۲۶۲ نشریه نیز در این دو کتابخانه شهری وجود دارد.

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار افزود: هزار و ۶۴ نفر عضو کتابخانه خاتم‌الانبیاء و ۴۲۴ نفر نیز در کتابخانه شهید بصیر عضو هستند که به ترتیب رشد ۳۰ و ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۳۰ برنامه فرهنگی از سوی این کتابخانه در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، یادآور شد: بیش از ۳۰ نمایشگاه موضوعی کتاب به صورت هفتگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب نورسیده‌ها، مراسم گلریزان کتاب به مناسبت دهه فجر و کرامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی و اجرای طرح ملی خواندن همزمان با نامگذاری سال ۹۵ بخشی دیگر از عملکردهای فرهنگی این اداره بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا