اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

ایجاد روزی به نام فریدونکنار در تقویم شهرستان/ اعطای یک میلیارد وام به بسیجیان فریدونکناری در سال ۹۲

DSCN0294

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جلسه ستاد فرهنگ عمومی فریدونکنار در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: هر ساله سپاه یک حرکتمناسب در کشور انجام می دهد و آن معرفی چند شهید به عنوان شهید شاخص آن سال است.

وی تصریح کرد: امسال در شهرستان فریدونکنار برای اولین بار شروع به اینکار کرده ایم و شهیدی را معرفی کردیم تا آحاد ملت از سیره آن شهید برای ارتقای فرهنگ عمومی آن شهرستان استفاده کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: در فریدونکنار علی اصغر ربیع نتاج را به عنوان هی شاخص امسال معرفی کردیم و امیدواریم بتوانیم در معرفی سیره شهدا قدم برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال به عنوان کار فرهنگی در بسیج به دنبال آن هستیم که یک روز را به عنوان روز فریدونکنار معرفی کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار ادامه داد: به عنوان مثال که ما سوم شعبان را روز پاسدار می نامیم برای فریدونکنار نیز می خواهیم یک روز را انتخاب کنیم و از سخنران کشوری دعوت نمائیم تا فریدونکنار را به کشور معرفی کنیم.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: مهمان نوازی، گذشته درخشان مردم این شهرستان، شغل و فداکاری های آنان بدین وسیله معرفی می شود و در این زمینه می خواهیم فریدونکنار را به کشور معرفی کنیم و هر سال نیز در آن روز این کار صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین از اعزام ۵۰۰ نفر از بسیجیان فریدونکناری به مرقد مطهر امام(ره) در خرداد ماه خبر داد و اذعان داشت: در جلسات بسیج و برای تقویت فرهنگ عمومی به شدت به دنبال صرفه جویی در اقتصاد هستیم، چه دراداره و چه در جامعه به دنبال تقویت اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار ادامه داد: در سپاه و در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان وام در باب اقتصاد مقاومتی به فریدونکناری ها اعطا کردیم و امسال نیز به دنبال آن هستیم که قرارگاه جهاد اقتصادی را در فریدونکنار راه اندازی کنیم و مطمئنا می توانیم بیشتر از سال گذشته برای شهرستان فریدونکنار وام جذب کنیم.

میرشفیعی عنوان داشت: همچنین کارگروهی در زمینه فرهنگی برای شناسایی معضلات ماهواره تشکیل شده است، در واقع به دنبال این نیستیم که بگوئیم چرا ماهواره دارید بلکه می خواهیم بگوئیم معضلات ماهواره چیست، بههمین منظور در قدم اول به دنبال مقاله نویسی در این زمینه هستیم و از آموزش و پرورش نیز آغاز کرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره مندی مناسب از مناسبت ها اگر اطلاع رسانی شود در افزایش جایگاه فرهنگ عمومی شهر تاثیرگذار خواهد بود، همچنین ماموریت ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار دشوار است، آن نیز یک کار تمام فرهنگی است، همه ما باید در آن امر خطیر کار اجرایی کنیم، هر چند که وضعیت شهر نسبت به نقاط دیگر مناسب است. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا